اجرای نقاشی «روایت جهاد» توسط حوزه هنری خوزستان
کد خبر: 3945574
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

اجرای نقاشی «روایت جهاد» توسط حوزه هنری خوزستان

مسئول واحد هنرهای تجسمی خوزستان از اجرای کارگاه نقاشی ۲ روزه خیابانی «روایت جهاد» توسط حوزه هنری استان خبر داد و گفت: این نقاشی به شیوه نقاشی قهوه‌خانه‌ای به ارتفاع سه متر و طول هفت متر اجرا می‌شود.

اجرای نقاشی «روایت جهاد» توسط حوزه هنری خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، محمد باوی‌زاده‏، مسئول واحد هنرهای تجسمی خوزستان از برگزاری کارگاه نقاشی «روایت جهاد» خبر داد و گفت: این کارگاه 2 روزه خیابانی به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان گفت: این کارگاه نقاشی با موضوع داستان شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت سیدمحسن موسوی نقاش مطرح استان انجام می‌شود و سه تن از هنرمندان دیگر هم با وی همکاری می‌کنند.

وی اظهار کرد:‌ این نقاشی به شیوه نقاشی قهوه‌خانه‌ای به ارتفاع سه متر و طول هفت متر در مرکز شهر اهواز و محل عبور و مرور مردم در حال طراحی است و مردم می‌توانند از صفر تا صد خلق کار را به صورت زنده تماشا کنند.

باوی‌زاده با اشاره به اینکه این اثر با تکنیک اکریلیک و رنگ و روغن و متریال‌های دیگر کار می‌شود تا ماندگار بماند، افزود: این اثر از ساعت 9 صبح تا 19 عصر به مدت 2 روز در خیابان شریعتی، چهارراه سلمان فارسی (نادری) انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خلق این اثر از یکشنبه 14 دی آغاز شده و امروز دوشنبه 15 دی به پایان می‌رسد، گفت: در اجرای این اثر هنری، شهرداری اهواز و بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حوزه هنری خوزستان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha