شهید سلیمانی جنبه معنوی و اعتقادی اسلام ناب را ترویج می‌داد
کد خبر: 3945560
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

شهید سلیمانی جنبه معنوی و اعتقادی اسلام ناب را ترویج می‌داد

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی بهترین کسی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب کرده بودند زیرا جنبه معنوی و اعتقادی اسلام ناب را ترویج می‌داد گفت: اطاعت محض از ولی فقیه، مهترین ویژگی این شهید بود.

ارسالی دوشنبه/ شهید سلیمانی جنبه معنوی و اعتقادی اسلام ناب را ترویج می‌داد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، محمود حسین‌پور، همرزم شهید سلیمانی صبح امروز 15 دی در جمع روحانیان و شبکه تبلیغی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی فردی قدرشناس بود افزود: شهید سلیمانی بهترین کسی بود که رهبر معظم انقلاب‌اسلامی انتخاب کرده بودند زیرا جنبه معنوی و اعتقادی اسلام ناب را ترویج می‌داد.

وی ادامه داد: تأثیر شهید سلیمانی بر شهرها و روستاهایی که از دست داعش آزاد می‌شد، به چشم مشخص بود چرا که از کوچک و بزرگ و پیر و جوان به سمت ایشان می‌آمدند و انگار برادرشان را سال‌ها ندیده بودند.

حسین‌پور با بیان اینکه شهید سلیمانی حتی بر مردم نقاطی که تحت تسلط داعش بود هم تسلط قلبی پیدا می‌کردند زیرا مردم به رفتار ایشان علاقه مند بودند، متذکر شد: مردمی که از این مناطق فرار می‌کردند اذعان داشتند که هم‌رزمان شهید سلیمانی هرگز جز بر مواضع نظامی داعش آتش نمی‌ریختند و حتی توجه شهید سلیمانی در زمان جنگ هم به مردم بود و این خود به خود بر مردم جنگ‌زده سوریه و عراق تأثیر می‌گذاشت.

به گفته وی؛ اگر معمار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بودند، معمار نیروها و هسته‌های مقاومت هم شهید سلیمانی بود، که در این راستا امروز به دلیل همین هسته‌ها است که دیگر نگرانی در عراق و سوریه وجود ندارد و لذا منطقه با خون شهیدان مقاومت بیمه شده است و اگر اینگونه نبود، ثبات و امنیتی وجود نداشت.

حسین‌پور با بیان اینکه داعش توسط عربستان و اسرائیل تجهیز شده بود، متذکر شد: وقتی داعش شکست خورد تجهیزاتی از آنها به جای ماند که برای تجهیز چند لشگر دوران دفاع مقدس کافی بود و این موضوع اهمیت کار شهید سلیمانی را نشان می‌دهد.

همرزم شهید سلیمانی یادآور شد: اگر جای پای داعش در عراق محکم می‌شد و یک روستای ایران را می‌گرفت، تا آن منطقه نابود نمی‌شد نمی‌توانستیم آنجا را پس بگیریم و مجاهدت‌های شهید سلیمانی باعث شد به کشور نزدیک نشوند.

انتهای پیام
captcha