خاطرات همسر شهید مدافع حرم در دیدار با حاج قاسم
کد خبر: 3945403
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

خاطرات همسر شهید مدافع حرم در دیدار با حاج قاسم

همسر شهید مدافع حرم «محمدرضا زارع الوانی» با بیان اینکه در زمان دیدار با سردار سلیمانی، فرزندم چهارساله بود، گفت: سردار در آن دیدار با فرزندان شهدا طوری برخورد کرد که گویی سال‌هاست آنها را می‌شناسد، بچه‌ها نیز بدون اینکه ذره‌ای احساس غریبی کنند در بغل او جای می‌گرفتند و باهم عکس یادگاری انداختند.

خاطره کوتاه یک همسر شهید همدانی در دیدار با حاج قاسماعظم فتحی، همسر شهید محمدرضا زارع الوانی،  شهید مدافع حرم همدانی، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، درباره خاطرات دیدارش با سردار شهید سلیمانی، گفت: سال 97 بود که از طرف سپاه همدان با ما تماس گرفتند و گفتند سردار می‌خواهد با خانواده‌های شهدای مدافع حرم دیدار کند، با شور و شوق فراوان در مرکز سپاه حضور پیدا کردیم.

وی ادامه داد: تصور می‌کردم که سردار با لباس نظامی و با یک ابهت خاصی و با ملاحظات امنیتی فراوانی می‌خواهد در بین ما حضور پیدا کند؛ اما سردار با یک لباس ساده و غیرنظامی در جمع ما حضور پیدا کرد و به‌محض ورود به سمت بچه‌ها آغوش باز کرده و با محبت خاصی آن‌ها را مورد نوازش خود قرار داد.

فتحی با بیان اینکه لحظه دیدار با سردار شهید سلیمانی از شیرین‌ترین لحظات عمرم است، افزود: بعد از شنیدن خبر شهادت سردار گویی دوباره داغدار عزیزمان شده بودم. دشمن با ترور این مرد بزرگ، بار دیگر نمک بر زخم همه خانواده‌های شهدا پاشید.

همسر شهید الوانی اظهار کرد: سردار سلیمانی در دیدار با ما به‌قدری ساده و صمیمی وارد شدند که گویی هم‌سطح سایرین هستند، در حالی‌ که فرمانده کل نیروی قدس سپاه بودند، تواضع و فروتنی‌اش به یادماندنی و مثال‌زدنی است.

وی ادامه داد: این سردار بزرگ در حالی‌ بدون هیچ‌گونه ملاحظات امنیتی در بین ما حضور پیدا کرد که دشمن از نام او هم هراس داشت؛ حاج قاسم علمدار حزب‌الله بود. اگر همه ما این‌گونه ناخودآگاه در شهادت او اشک ریختیم دلیل بر این است که سردار دل‌های ما بود.

این همسر شهید تصریح کرد: عمق خلوص این شهید بزرگوار را فقط انبیا و اولیای الهی می‌دانند، همه شهدا و به‌ویژه سردار شهیدمان گوهرهای گمنامی بودند که هیچ‌کس به پاکی و خلوص او پی نبرد.

فتحی با بیان اینکه در زمان دیدار با سردار سلیمانی محمدقاسم، فرزندم، چهارساله بود، گفت: سردار با فرزندان شهدا طوری برخورد کرد که گویی سال‌هاست آنها را می‌شناسد، بچه‌ها نیز بدون اینکه ذره‌ای احساس غریبی کنند در بغل او جای می‌گرفتند و باهم عکس یادگاری انداختند.

انتهای پیام
captcha