بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه لرستان + عکس
کد خبر: 3945229
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه لرستان + عکس

مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۳ دی‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، شنبه، ۱۳ دی‌ماه به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، برگزار شد.

در این مراسم، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان و مدیران دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه حضور داشتند و ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این مراسم، گفت: یاد و خاطره سردار رشید جهان اسلام، سردار شهید سلیمانی، برای همیشه جاویدان است؛ زیرا او برترین خدمات را به جهان اسلام ارائه کرد و مدیریت و اقدامات وی، باعث نابودی گروه تروریستی داعش و نجات بسیاری از انسان‌ها شد.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی، از ابتدای خدمت خویش تا زمان شهادت، در لباس رزم و جهاد در راه خدا، باقی ماند و شخصیت و رفتار وی در جنبه‌های مختلف، باید به صورت مداوم، به‌ویژه برای نسل جوان و دانشجو، تبیین شود.

فلاحی‌اصل اضافه کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های شهداست و رسالت همه ماست که همیشه، یاد و خاطره شهدای سرافراز را گرامی بداریم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در پایان این مراسم، هدایایی با محتوا و مضامین فرهنگی به شرکت‌کنندگان اهدا کرد.

انتهای پیام
captcha