عزت حاج قاسم سرمایه بزرگی برای آزادسازی قدس است
کد خبر: 3945161
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
سخنگوی سپاه پاسداران:

عزت حاج قاسم سرمایه بزرگی برای آزادسازی قدس است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز این عزت و آبرو یک سرمایه نرم افزاری بزرگی است که در اختیار حامیان انقلاب اسلامی قرار دارد تا بتوانند راه آن شهید سرافراز را در ناکام کردن توطئه های دشمن، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی و آزاد سازی سازی قدس شریف از این سرمایه نرم افزاری قدرتمند بهره مند شوند.

عزت حاج قاسم سرمایه نرم افزاری بزرگی برای آزادسازی قدس است

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی همواره از حضور در رسانه ها و رسانه ای شدن پرهیز می کردند، شاید دلیل عمده آن هم این بود که در تلاش بودند تا کار مخلصانه ای انجام دهند.

وی افزود: تعبیر سردار سلیمانی این بود که خداوند باید کارهای ما را ببیند. این سردار دلاور جهان اسلام تلاش داشت که اگر کاری می کرد، به نام دیگران و عمدتاً به نام شهیدان ثبت شود و این شهید بزرگوار همواره توصیه می کردند که این اقدامات از برکات خون شهدا است و اگر قرار است چهره سازی صورت گیرد، باید از چهره منور شهدا باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: در ۴ سال گذشته به دلیل حضور گسترده شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، عمدتا فعالیت های ایشان به واسطه فضای مجازی در میادین مختلف منتشر می شد.

وی یادآوری کرد: هرگز به یاد ندارم که این شهید بزرگوار کنفرانس خبری را هماهنگ کرده باشد و یا در جمع خبرنگاران صحبت کرده باشد. او تنها فرمانده ما بود که ما هرگز برای او کنفرانس خبری برگزار نکردیم.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: خداوند متعال به برکت اخلاص، شجاعت، درایت و تاثیرگذاری این شهید عزیز، همچنین کارآمدی ایشان در نابودسازی طراحی های دشمن و انسی که با توده های مردم داشت، به حاج قاسم عزت و آبرو عطا کرد.

سردار شریف گفت: امروز این عزت و آبرو یک سرمایه نرم افزاری بزرگی است که در اختیار حامیان انقلاب اسلامی قرار دارد تا بتوانند راه آن شهید سرافراز را در ناکام کردن توطئه های دشمن، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی و آزاد سازی سازی قدس شریف ادامه دهند.

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی قهرمان ملی ایران و امت اسلامی است، افزود: در طول ۴۰ سال گذشته بیان چنین تعبیری از امامین انقلاب اسلامی صورت نگرفته بود.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: حاج قاسم پتانسیل قدرتمندی ایجاد کرد که از ظرفیت نیروهای مذهبی و متدین امت اسلامی برای مقابله با دشمن، جلوگیری از تحقیر امت اسلامی، جلوگیری از غارت و چپاول کشورهای اسلامی و جلوگیری از ایجاد تفرقه بین امت اسلامی که منشأ آن رژیم صهیونیستی است، استفاده شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای ترویج مکتب حاج قاسم، اظهار کرد: باید این راه را ادامه داد چرا که تبیین مکتب حاج قاسم می تواند الگوی مناسبی برای همه جوانان در امت اسلامی و آزادگان جهان باشد.

سردار شریف با اشاره به اقدامات سردار سلیمانی در طول دوران دفاع مقدس افزود: در یک اقدام بدیع و ۱۰۰ درصد ابتکاری از حضور و مشارکت مردم در دفاع مقدس استفاده شد؛ به این گونه که در استان‌های کشور یک شخصیت شاخص تعداد زیادی از رزمندگان و مدافعین کشور را در قالب تیپ، لشکر و گردان برای مقابله با تجاوزات صدام بسیج می‌کرد. سردار سلیمانی بعد از دفاع مقدس همین مدل را در مقیاس بزرگ‌تری در دنیای اسلام پیاده کرد.

وی یادآور شد: در سرزمین سوریه برای مقابله با داعش سوری، عراقی، لبنانی، افغانی، پاکستانی و ایرانی در کنار یک دیگر می جنگند و پیام قدرتمند نرم افزاری را برای دشمن ارسال می کند و نشان می دهد که امت اسلامی بیدار شده و خون جدیدی در تار و پود امت اسلامی دمیده شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اکنون روزگاری نیست که صهیونیست ها با یک کشور در ارتباط باشند و برای تحقیر و اشغال آن کشور تلاش کرده و پایتخت آن را تصرف کنند، عنوان کرد: امروز اگر صهیونیست ها به هر نقطه ای از جغرافیای جهان اسلام تجاوز کنند، با انبوهی از جوانان شیفته و عاشق دفاع از مبانی اسلامی رو به رو می شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم همین پتانسیل در مکتب شهید سلیمانی، یاران و فرماندهانی که شهید سلیمانی در عراق، سوریه و لبنان تربیت کرده، مقدمه ای برای آزادسازی قدس شریف باشد.

سردار شریف اظهار کرد: افرادی که سعی در عادی سازی شهادت فرماندهان جبهه مقاومت دارند، در گذشته نیز روابط پنهانی با رژیم صهیونیستی داشتند و مجبور شدن به علت نیاز نتانیاهو و ترامپ این روابط را علنی کنند.

وی تصریح کرد: امت اسامی و توده عمده مردم همین کشورها دیگر به آنها وقعی نمی نهند و می‌دانند حاکمان آنها چه می‌کنند. اینها هم مثل سایر خائنین جهان عرب در نزد ملت‌هایشان خار و خفیف خواهند شد.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: روشدن ارتباط حاکمان برخی کشورهای عربی با صهیونست ها چهره‌شان را افشا می‌کند و همین کار هم پتانسیل بیشتری برای مصمم شدن امت اسلامی برای مبارزه با صهیونیست هاست.

انتهای پیام
captcha