سردار سلیمانی مالک اشتر رهبری بود
کد خبر: 3944972
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

سردار سلیمانی مالک اشتر رهبری بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جایگاه سردار سلیمانی برای رهبر معظم انقلاب همان نسبت مالک اشتر برای مولای متقیان بود، گفت: مردم به جایگاه سردار سلیمانی واقف بودند و در نظرسنجی‌ها، ایشان به عنوان محبوب‌ترین فرد بین شخصیت‌های سیاسی و نظامی مطرح بود.

سردار سلیمانی، مالک اشتر رهبری بودمحمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های فرماندهی سردار سلیمانی، اظهار کرد: بارزترین ویژگی قاسم سلیمانی، جامعیت ایشان بود. ایشان توان روحی، آینده‌نگری، قدرت بالای فرماندهی و مدیریت کارآمد داشته و تابع فرامین رهبر معظم انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه جایگاه سردار سلیمانی برای رهبر انقلاب همان نسبت مالک اشتر برای مولای متقیان بود، افزود: مردم هم به این جایگاه سردار سلیمانی واقف بودند و طی سال‌های قبل در نظرسنجی‌ها، قاسم سلیمانی به عنوان محبوب‌ترین فرد بین شخصیت‌های سیاسی و نظامی مطرح بود.

فرهنگی، با بیان اینکه پس از شهادت سردار در اقصی نقاط کشور و حتی سایر کشورها صحنه‌های عظیم خلق شد و بدرقه‌ای بی‌نظیر رقم خورد و شاید بعد از رحلت امام، شاهد چنین بدرقه‌ای نبودیم، گفت: جمعیت عظیمی گردآمدند که نه برای نماز و سوگواری، بلکه تا پاسی از شب‌ در خیابان‌ها بوده و راه و یاد شهید را زنده نگه‌ داشتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی تأثیر بسیاری در بیداری ملت‌ها داشته و شاید آثار «شهید سلیمانی»، بیش از آثار «سردار سلیمانی» باشد، بیان کرد: سردار سلیمانی، انسجام بین ملت‌های مسلمان را ایجاد کرد و به طور کلی شرایط خاصی در جامعه اسلامی به وجود آورد.

انتهای پیام
captcha