رسانه‌های بیگانه از عظمت سردار سلیمانی مبهوت هستند
کد خبر: 3944901
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

رسانه‌های بیگانه از عظمت سردار سلیمانی مبهوت هستند

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و عزاداری مردم دنیا برای شهادت مظلومانه سردار، رسانه‌های بیگانه را مبهوت خود کرد.

رسانه‌های بیگانه از عزمت سردار سلیمانی مبهوت هستندقاسم جعفری، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه عظمت شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا بی‌نظیر است، اظهار کرد: پیش از ساخت داعش از سوی آمریکایی‌ها و همچنین ایجاد فتنه در جامعه اسلامی، سردار سلیمانی چهره شناخته شده‌ای از سوی مردم نبود اما در همین مدت نیز جایگاه خود را در دل مردم نه تنها ایران بلکه دیگر کشورها نیز پیدا کرد.

وی با بیان اینکه حکمت‌های الهی همیشه کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، اظهار کرد: افرادی که ارتباط خوبی با خدای خود دارند، به دنبال مطرح شدن و اعلام کارهای خود نیستند، اما حکمت‌های خداوند به طور قطع کاری می‌کند که تمام خدمات ارائه شده در اختیار مردم قرار بگیرد و برای مردم شناخته شده باشد.

سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران با اشاره به اینکه تقوا و اخلاص در عمل، از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود، افزود: در دعای کمیل نیز اشاره شده است که « چه بسيار از مدح و ستايشی كه سزاوارش نبودم و تو آن را درباره  من ميان مردم شايع و منتشر كردی» و این مهم در خصوص سردار سلیمانی نیز صدق می‌کند و پس از شهادت سردار دلها، تمام افراد نام سردار دلها را به زبان می‌آوردند.

جعفری با تأکید براینکه خداوند می‌فرماید «بنده من از من اطاعت کن تا مثل من باشی»، ادامه داد: سردار سلیمانی در مسیر اعتقادات و برای دفاع از وطن با خدای خود معامله کرد و این اخلاص در عمل موجب شد تا دوست و دشمن پس از شهادت شهید سلیمانی، نام او را بر زبان بیاورند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا با وجود اینکه با سردار سلیمانی دشمنی داشت، گفته بود که سردار سلیمانی دشمن است اما می‌خواهم برای یکبار هم که شده او را ببینم چون دشمن با قدرت و با عزتی است.

وی با تأکید بر اینکه ولی‌امر زمان نیز به سردار دلها ارادت خاصی داشتند، تصریح کرد: رابطه بسیار خوبی که بین سردار حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری وجود داشت، نشان دهنده درک متقابل است و از همین شهید سلیمانی به خوبی توانست دلهای مردم را تسخیر کند و لقب سردار دلها را به خود اختصاص دهد.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نشان دادن چهره جنگ‌ ستیز از سردار سلیمانی به مردم هستند، تصریح کرد: پس از تلاش‌های بیهوده دشمنان انقلاب اسلامی، حضور مردم در مراسم استقبال از پیکر شهید سلیمانی، رسانه‌های بیگانه و همچنین دشمنان انقلاب اسلامی را مبهوت کرد.

 

انتهای پیام
captcha