برگزاری مسابقه کتابخوانی «مکتب حاج قاسم» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3944860
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مکتب حاج قاسم» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان مرد میدان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مکتب حاج قاسم» در کهگیلویه‌وبویراحمد

فخرالدین رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی مجازی مرد میدان با موضوع وصیت نامه این شهید عزیز برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی مرد میدان می‌توانند تا ۱۵ دی ماه با ورود به صفحه این مسابقه در بستر اینترتت، ثبت نام کرده و به سؤالات پاسخ دهند.
مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسابقه مرد میدان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار می شود، اضافه کرد: سازمان های بسیج هنرمندان، بسیج عمران و معماری، بسیج ورزشکاران، بسیج مهندسین صنعت، بسیج کشاورزی، بسیج دانش آموزی، مرکز فرهنگی خانواده، فرهنگی هنری، بسیج حقوق دانان و بسیج پیشکسوتان و ستاد اقشار بسیج سپاه در این مسابقه همکاری دارند.
رضایی با بیان اینکه مهلت شرکت در مسابقه تا ۱۵ دی است، ابراز کرد: به 80 نفر از برگزیدگان این مسابقه هدیه تعلق می‌گیرد.
وی یادآور شد: آدرس اینترنتی دریافت فایل جزوه مسابقه https://b2n.ir/419044 و آدرس اینترنتی شرکت در مسابقه https://survey.porsline.ir/s/ThPPvjN/است.

انتهای پیام
captcha