ضرورت تبیین صحیح وصیت‌نامه سردار سلیمانی در جامعه
کد خبر: 3944791
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

ضرورت تبیین صحیح وصیت‌نامه سردار سلیمانی در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اقدامات مهم برای معرفی شخصیت و جایگاه سردار سلیمانی تبیین وصیت‌نامه وی است که در این راستا این وصیت‌نامه باید به درستی و دقیق برای مردم واکاوی شود.

ارسالی| ضرورت تبیین درست وصیت‌نامه سردار سلیمانی در جامعهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز ۱۲ دی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی به اهمیت نماز در روایات اسلامی اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز موجب پذیرش دعاها از سوی خداوند می‌شود به گونه‌ای که خداوند در قرآن کاهلی در اقامه نماز را دلیل مستجاب نشدن دعاها بیان می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) در اسلام، بیان کرد: در جایگاه این بانوی بزرگوار همین بس که یکی از القاب ایشان «ام‌ابیها» به معنی مادر پدر خویش بوده از این رو ایشان یک الگوی نمونه برای همه مسلمانان از مرد و زن است که الگو قراردادن ایشان در زندگی، سعادت دنیوی و اخروی را برای فرد به ارمغان خواهد آورد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به برخی رویدادهای مهم هفته گذشته، تصریح کرد: از جمله این رویدادها سالگرد حماسه ۹ دی بود که در چنین روزی در سال ۸۸ مردم با بصریت ایران با آمدن به میدان بساط فتنه و فتنه‌گران را از کشور برچیدند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ عده‌ای به دلیل دنیاطلبی و جاه‌طلبی در باتلاق فتنه افتاده و غرق شدند، ادامه داد: حماسه ۹ دی دشمنان را ناامید کرد و برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران با نمایش ولایت‌مداری و اقتدار به یادگار گذاشت.

قریشی با اشاره به مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸، گفت: در اصل هدف دشمنان سقوط و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بود که با عنایت رهبری و مدیریت ایشان به صورت قانونی به اعتراضات رسیدگی شد و کشور از لبه پرتگاه رهایی یافت.

وی در ادامه با اشاره به خدمات و مجاهدت‌های کادر درمان برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: امروزه کادر درمان در میدان مبارزه با کرونا به صورت جهادی با ایثار و از جان‌گذشتگی عمل می‌کنند که این اقدام آنها جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی حاشیه‌های ایجاد شده در مورد تولید واکسن کرونای ایرانی، تصریح کرد: تولید این واکسن نتیجه تلاش‌های خستگی‌ناپذیر داشمندان ایرانی بوده که یک غرور ملی برای مردم است.

وی در پایان به اشاره به نزدیک بودن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: یکی از اقدامات مهم برای معرفی شخصیت و جایگاه سردار سلیمانی تبیین وصیت‌نامه وی است که این وصیت‌نامه باید به درستی برای مردم واکاوی شود.

 

انتهای پیام
captcha