تقویت وحدت مردم از برکات شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3944763
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

تقویت وحدت مردم از برکات شهادت سردار سلیمانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی وحدت مردم بود که در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم را در همه شهرهای ایران اسلامی و خارج از کشور شاهد بودیم.

ایجاد دوقطبی کاذب؛ نقشه فتنه‌گران برای براندازی نظامبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، شامگاه گذشته، 11 دی‌ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال یوم‌الله 9 دی و دهه بصیرت به دلیل تقارن با سالگرد سردار سلیمانی و ایام فاطمیه ویژگی‌های خاصی دارد و روح حاکم بر این وقایع همان روحیه ولایتمداری، میثاق با ولی‌زمان، بصیرت و آگاهی است.

وی با اشاره به اینکه اراده مردم در روزهایی از تاریخ انقلاب وقایع ماندگاری را ثبت کرده است، ابراز کرد: مردم بصیر و انقلابی با بیعت دوباره با ولی‌فقیه فتنه‌ای که استکبار جهانی سال‌های سال آن را طراحی کرده بود را خنثی کردند. هدف استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیست این بود که نظام را دچار چالش جدی کند و همچنان با ایجاد ناامیدی در مردم، هرج و مرج خیابانی درصدد سرنگونی نظام هستند.

احمدی ادامه داد: مردم که از آغاز انقلاب در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام اسلامی بودند و در دفاع مقدس ایثارگری‌های خود را در حد والا به نمایش گذاشتند، فتنه آمریکایی صهیونیستی 88 را در نطفه خفه کردند و نگاه تحلیلی به حماسه 9 دی نشان می‌دهد که مردم با حضور خود اجازه تعدی به آرمان‌های نظام که خط قرمز مقام معظم رهبری است را ندادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه استکبار جهانی با فتنه رنگی و شعار تقلب در انتخابات و با کمک ایادی خود در داخل کشور قصد داشت نظام اسلامی را به زانو درآورد، یادآور شد: یکی از ویژگی‌های فتنه انتزاج حق و باطل است و دشمن شیطان‌صفت با مخلوط کردن این دو و ایجاد فضای غبارآلود، یک فضای دوقطبی کاذب ایجاد می‌کند تا در آن بستر توطئه‌های شوم خود برای براندازی نظام را به نتیجه برساند.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده خارجی تکلیفشان با نظام اسلامی معلوم است اما آن‌هایی که در داخل ساختار شکنی کردند، آب در آسیاب دشمن ریختند و از سران فتنه بودند باید به مردم پاسخگو باشند و تبعات روانی فتنه 88 که امنیت و آرامش کشور را نشانه گرفته می‌طلبد که مردم و نخبگان و خواص جامعه با سیاست‌های پلید دشمن آشنا شوند و جلوی فتنه‌های پیش‌رو را بگیرند.

احمدی به رشادت‌های سردار سلیمانی در برقراری امنیت منطقه و مبارزه با ظلم اشاره کرد و افزود: این سردار سرافراز از سوی شقی‌ترین و خبیث‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید و این نشان از عظمت این شهید بزرگوار دارد که خود استکبار به طور مستقیم وارد میدان شد و این سردار اسلام را به شهادت رساند و به طور حتم ملت ایران همچنان خواستار پاسخ کوبنده به جنایات ضد بشری آمریکا و صهیونیسم هستند.

وی تلاش بی‌وقفه این شهید بزرگوار در طول سالیان خدمت، حفظ تقوا و معنویات و نیز روحیه دوران دفاع‌مقدس در سال‌های بعد از دفاع، تسلط ویژه و ممتاز بر عرصه‌های نظامی و مدیریت جنگ، شجاعت و تدبیر در میادین سیاسی، سرکشی به خانواده شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و تلاش برای حمایت از مستضعفان به خصوص مردم عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار می‌توان به مراقبت از حدود شرعی چه در زندگی فردی و اجتماعی داخل کشور و چه در خارج از کشور، مراقبت از حدود شرعی در عرصه‌های نظامی و جلوگیری از تعدی به حقوق مظلومان اشاره کرد به طوریکه حاج قاسم تلاش می‌کرد جایی که نباید سلاح به کار برده می‌شد، از سلاح استفاده نکند و آنجایی که بنا بود شناسایی دقیق از منطقه به عمل آید تا رزمندگان اسلام دچار تلفات سنگین نشوند، حضور پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی وحدت مردم بود که در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم را در همه شهرهای ایران اسلامی و خارج از کشور شاهد بودیم و زیر پیکر این شهید والامقام، وحدت جامعه اسلامی را مشاهده کردیم. همچنین شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه‌ای عظیم به حیثیت ابرقدرتی آمریکا زد و آن‌ها را رسوا کرد.

انتهای پیام
captcha