سردار دل‌ها راه محبوب شدن را به همگان آموخت
کد خبر: 3944718
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹

سردار دل‌ها راه محبوب شدن را به همگان آموخت

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با ذكر این نكته كه سردار دل‌ها با اخلاص در عمل و فروتنی در تمام دل‌ها نفوذ كرد و راه محبوب شدن را به همگان آموخت، به تشریح برنامه‌های این نهاد در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پرداخت.

محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، فردی که با رشادت، برنامه‌ریزی و درایت تمام معادلات دنیای غرب، استکبار و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار را در منطقه خاورمیانه به‌هم ریخت.

وی، ترور دانشمند نظامی جمهوری اسلامی ایران در بامداد 13 دی‌ماه 1398 با آن روش را دلیل محکمی برای این ادعا دانست و افزود: علاوه بر شاخصه‌های مهم اجتماعی و نظامی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بحران‌های مختلف داخلی و خارجی که باعث شده بود فردی محبوب در بین مردم کشورمان و حتی مردم منطقه شناخته شده باشند، اخلاص در عمل و همچنین فروتنی ایشان  از مهم‌ترین شاخصه‌های فردی ایشان بود.

غلام‌پور با اشاره به تشییع باشكوه و بی‌نظیر سردار دل‌ها، گفت: محبوبیت سردار دل‌ها در میان مردم دنیا در زمان تشییع پیكر مطهرشان مشخص شد و به همه مسئولان و عامه مردم راه و روش محبوب شدن را یادآور شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در ادامه سخنان خود با بیان اینكه این نهاد انقلابی به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی با مشاركت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف كرده است، به تشریح این برنامه‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: برپایی نشست‌های تخصصی در جهت تبیین، تشریح و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و اهداف دشمن در منطقه خاورمیانه به‌صورت میزگرد و سخنرانی، برگزاری جشنواره ملی رویداد دانشجویی بزرگداشت سیدالشهدا مقاومت در قالب آثار ادبی، هنری و چند رسانه‌ای كه تا پایان دی‌ماه پذیرش آثار ادامه دارد از جمله این برنامه‌‌ها هستند.

غلام‌پور همچنین برگزاری نمایشگاه‌های هنری حضوری و مجازی در این دهه در مراکز آموزشی و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، همکاری در برگزاری جشنواره مردمی ملی هنری «عصر سلیمانی‌ها» در قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر با جوایز ارزنده تا اول بهمن‌ماه و برگزاری مرحله مسابقات مناظره ملی دانشجویان در مرحله اول بین دانشجویان استان فارس در موضوعات علمی، فرهنگی و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های جهاددانشگاهی فارس طی این ایام اعلام كرد.

انتهای پیام
captcha