شهادت سردار سلیمانی شروع حركت نوین مقاومت در منطقه است
کد خبر: 3944706
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

شهادت سردار سلیمانی شروع حركت نوین مقاومت در منطقه است

فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز با بیان اینكه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شروع حرکت نوین مقاومت در منطقه و آغازی برای فتوحات جهان اسلام علیه کفر و استکبار است، گفت: شهادت پایان کار سردار عزیز دل‌ها نیست و آغاز فعالیت برای هدایت نیروهای مقاومت است.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نهم دی‌ماه، روز بصیرت، همایش کوهپیمایی و قرائت زیارت عاشورا با حضور فرماندهی تیپ 55 هوابرد، رئیس عقیدتی ـ سیاسی و مسئولان و تکاوران تیپ 55 هوابرد در پارک کوهستانی نور و در جوار قبور شهدای گمنام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

تکاوران تیپ 55 هوابرد ضمن کوهپیمایی در پارک کوهستانی نور با حضور در جوار قبور شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند و در ادامه به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرائت زیارت عاشورا و مداحی و روضه‌خوانی انجام شد.

بابك زرین کلاه، فرمانده تیپ 55 هوابرد در این مرسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شروع حرکت نوین مقاومت در منطقه و آغازی برای فتوحات جهان اسلام علیه کفر و استکبار است؛ شهادت پایان کار سردار عزیز دل‌ها نیست و آغاز فعالیت برای هدایت نیروهای مقاومت است.

وی بیان كرد: خون این شهید والا مقام علاوه بر خیرات و ثمرات بی‌شمار، فصل جدیدی از جهاد و مبارزه علیه جبهه کفر ونفاق و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار خواهد گشود و زوال و نابودی آمریکا و عیادی او در منطقه و جهان را سرعت خواهد بخشید.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد هم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین گرامیداشت نهم دی‌ماه، روز بصیرت و هم افزایی ملت بزرگ ایران تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی فرمانده‌ای بصیر، زمان‌شناس و ولایت‌مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت و مبارزه فی سبیل‌الله او است.

وی بیان كرد: بی‌شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با حشدالشعبی در سرزمین سیدالشهدا(ع)، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهدکرد و دشمن بداند پاسخ کوبنده تربیت یافتگان مکتب این شهید بزرگوار شادی زودگذر آنان را به شب تیره مبدل خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha