ضرورت تولید محتوای فاخر درباره «مکتب حاج قاسم»
کد خبر: 3944628
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

ضرورت تولید محتوای فاخر درباره «مکتب حاج قاسم»

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، تولید محتوای رسانه‌ای فاخر پیرامون این شهید والامقام امری ضروری است و در این راستا جشنواره «مکتب حاج قاسم» در استان در حال برگزاری است.

محمدامین ذاکری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: اولین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم در استان با مشارکت منطقه آزاد قشم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در حال برگزاری است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 16 دی‌ماه، آثار و محتوای رسانه‌ای خبری تولید شده در بازه زمانی 8 تا 16 دی‌ماه خود را پیرامون مکتب شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی به دبیرخانه جشنواره از طریق آدرس اینترنتی https://hrasaneh.ir/hajghasem ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان با تأکید بر اینکه حداکثر تعداد آثار ارسالی توسط هر شرکت‌کننده 5 اثر است، افزود: تاکنون 15 اثر از شهرستان‌های بندرعباس، قشم، میناب و پارسیان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و امیدواریم با اطلاع‌رسانی بیشتر تا پایان مهلت شرکت در جشنواره آثار بیشتری تولید و به دبیرخانه ارسال شود.

ذاکری تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره عملیاتی ساختن منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مکتب حاج قاسم، تولید محتوای فاخر رسانه‌ای در این حوزه و ایجاد موج رسانه‌ای در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha