سردار سلیمانی موازنه قدرت ایران را در اوج تهدید دشمن حفظ کرد
کد خبر: 3944615
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

سردار سلیمانی موازنه قدرت ایران را در اوج تهدید دشمن حفظ کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ترور دانشمندان هسته‌ای و سرداران کشور را ناشی از ضعف دشمن خواند و گفت: رشادت سردار سلیمانی موازنه قدرت ایران را در اوج تهدید دشمن حفظ کرد.

ارسالی//// سردار سلیمانی موازنه قدرت ایران را در اوج تهدید دشمن حفظ کردبه گزارش ایکنا از زنجان، عباس بابایی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، شب گذشته، 10 دی‌ماه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: نگاهی به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد ارتباط حرفه‌ای با ملت برقرار کرده بود و به عنوان یک نظریه‌پرداز بزرگ راهبردهای ترسیم شده را در میدان عمل اجرایی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سیلمانی یک مکتب برخاسته از آموزه‌های اباعبدالله الحسین(ع) است، ابراز کرد: این شهید والامقام به عنوان شاگرد مکتب امام راحل در حفظ و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی توانست در برابر ظلم، کفر و زیاده‌گویان عالم ایستادگی کند، به معنای واقعی ولایتمدار باشد و در خدمت امامت و ولایت قرار گیرد.

این مسئول سردار سلیمانی را مردی شجاع و از پیروان راستین قرآن و اهل‌‌بیت(ع) خواند و گفت: هیچ استراتژیستی همانند سردار سلیمانی یافت نمی‌شود که در قلب جهان و آسیای غربی توطئه‌های قدرت‌های استکباری را خنثی کند و خود نیز در خط مقدم در کنار رزمندگان در اجرای راهبردها به آنها قوت قلب بدهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: جرقه‌های واقعی محور مقاومت در سال 2000 عقب راندن رژیم غاصب اسرائیل و جنگ 33 روزه بود که پس از این جنگ بسیاری از راهبردهای دشمن تغییر کرد و سردار شهید سلیمانی نیز خود در جنگ حضور داشت و این سردار والامقام در این جنگ به فاطمه زهرا (س) متوسل شدند و چهارمین ارتش دنیا را در ۳۳ وادار به تسلیم کردند.

وی با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده تصریح کرد: ترور دانشمندان ایرانی نشان از ضعف و زبونی دشمنان دارد و این  ‌ترورها شگفت‌انگیز نیست؛ چرا که در اوج تهدید توانسته‌ایم موازنه قدرت را حفظ کنیم و این مهم نشان‌دهنده قدرت اصلی ما است و به برکت خون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، دانشمندان و شهدای محور مقاومت است که در زمان حاضر به قدرت خود می‌بالیم.

بابایی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی منطقه را از خطر بزرگی نجات داد، تاکید کرد: دشمنی برخواسته از بطن رژیم صهیونیستی با پرورش داعش و جنایت‌های آن‌ها در سرتاسر سوریه و عراق  نقشه‌ای برای نفوذ به ایران، ام‌القرای جهان اسلامی بود که با شجاعت سرداران ایران و رزمندگان  پایان یافت و شهدای اسلام توانستند در این جهان پرآشوب پرچم حسینی ‌و ایران اسلامی را در سرتاسر جهان سرپا نگهدارند.

در پایان این مراسم از زحمات سید اشرف موسوی تجلیل و اسماعیل خردمند به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha