سردار سلیمانی؛ پایه‌گذار امدادرسانی مواکب اربعین به مردم
کد خبر: 3944585
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵

سردار سلیمانی؛ پایه‌گذار امدادرسانی مواکب اربعین به مردم

مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: شهید سردار سلیمانی علاوه بر اینکه پایه‌گذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات بود، پایه‌گذار خدمت‌رسانی مواکب به مردم به ویژه در سیل ۹۸ خوزستان و لرستان نیز بود.

سردار سلیمانی، پایه گذار امداد رسانی مواکب اربعین به مردم بودبه گزارش ایکنا از خوستان، کارگاه آموزشی و جلسه هم‌اندیشی مدیران جذب و برنامه‌ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات تابعه استان خوزستان، امروز، چهارشنبه ۱۰ دی با حضور مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در اهواز برگزار شد.

سلیمان شکری، مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در این برنامه گفت: شهید عزیز سردار سلیمانی علاوه بر اینکه پایه‌گذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات بود، پایه‌گذار خدمت‌رسانی مواکب به مردم به ویژه در سیل 98 خوزستان و لرستان نیز بود.

مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب مسئولان و مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان این ستاد همواره در ردیف برترین‌های ستادهای کشوری بوده است.

شکری ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح توسعه حرم امام حسین(ع) مزین به نام مبارک حضرت زینب(س) است که این نام‌گذاری از عنایات حضرت زهرا(س) بوده است.

مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در پایان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را هماهنگ کردن اقدامات و برنامه‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای بازسازی عتبات مقدسه بیان کرد.

همچنین حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مواکب اربعین حسینی و خیرین مرتبط با این ستاد در مبارزه با کرونا و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان، گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته و همزمان با همه‌گیری این ویروس در کشور و استان خوزستان مواکب اربعین حسینی با تمام توان برای مهار کرونا و کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر متأثر از کرونا شتافتند. همین مواکب در سیل و آب‌گرفتگی اخیر بندر امام خمینی(ره) با توان کامل و پخت و توزیع غذای گرم در خدمت مردم سیل زده بودند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: مجموع کمک‌های مواکب به مردم در قضیه کرونا و سیل اخیر بالغ بر 55 میلیارد تومان بوده است.

در ادامه این برنامه علی‌رضا شیخان، مدیر برنامه‌ریزی جذب ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: با توجه به تحلیل آمار و اطلاعات به دست آمده، عملکرد هشت ساله ستاد خوزستان نشان‌دهنده مشارکت حداکثری مردم و عاشقان اهل بیت(ع) در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه است که به صورت مجدانه رو به افزایش است. قطعاً باوجود تلاش‌ها و تدابیر اتخاذ شده در استان خوزستان تحقق صد در صدی تعهدات این ستاد تا پایان سال امکان پذیر است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به عملکرد خوب مواکب اربعین حسینی خوزستان در کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده از حوادث، عملکرد مواکب خوزستان در سطح کشور مثال زدنی است.

مدیر برنامه‌ریزی جذب ستاد بازسازی عتبات عالیات در پایان گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی ایجاد یک برنامه منسجم و هدفمند برای رسیدن به اهداف عالیه ستاد است.

انتهای پیام
captcha