شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی را بیمه کرد
کد خبر: 3944507
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه فکر و بینش شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است، گفت: شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی را بیمه کردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره، چهارشنبه، ۱۰ دی‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی از حامیان اصلی مستضعفان جهان است، اظهار کرد: حمایت سردار دل‌ها از مستضعفان سبب شد ایشان به خار چشم دشمنان جهان اسلام تبدیل شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار دل‌ها اخلاق بسیار پسندیده بود که به عنوان یک الگو مطرح است، ابراز کرد: شهادت بهترین پاداش خداوند برای مجاهدی همچون سردار سلیمانی بود که تمام عمر خود را در راه خدا صرف کرد.

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر این مطلب که شهادت سردار سلیمانی نظام اسلامی کشورمان را بیمه کرد، یادآور شد: پاسداری از خون سردار سلیمانی و سایر شهدای گلگون کفن کم‌ترین کاری است که می‌توانیم در قبال این اسطوره‌های انقلاب انجام دهیم.

محمدی با یادآوری این مطلب که سردار سلیمانی از مهره‌های تاثیرگذار جهان اسلام است، تصریح کرد: اگر مجاهدت‌های سردار سلیمانی در بحث تار و مار کردن داعش در ۵۰ کیلومتری مرزهای ایران نبود شاید ورق به گونه‌ای دیگر برای کشورمان رقم می‌خورد.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه فکر و بینش شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که اگر جمهوری اسلامی بخواهد به عزت و سربلندی برسد باید به مکتب حاج قاسم روی بیاورد، اضافه کرد: مکتب حاج قاسم همواره عزت و سربلندی را برای مردم ایران به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: آمریکا تصور می‌کرد با شهادت حاج قاسم می‌تواند ایران را تضعیف کند اما شهادت ایشان سبب اتحاد دوباره ملت ایران شد.

انتهای پیام
captcha