واژه‌ای به نام ناامیدی در شخصیت سردار سلیمانی وجود نداشت
کد خبر: 3944492
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
همرزم شهید:

واژه‌ای به نام ناامیدی در شخصیت سردار سلیمانی وجود نداشت

یکی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه واژه‌ای به نام ناامیدی در این شخصیت بزرگ وجود نداشت، گفت: سردار شهید سلیمانی اعتقاد داشت تنها راه رستگاری، اتحاد و پیروزی در اطاعت محض از ولایت است و این امر رمز موفقیت سردار شهید بود.

سردار امرالله جمشیدی، یکی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز 10 دی‌، در آیین بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت جهاددانشگاهی استان و با مشارکت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در محل سالن جلسات این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: هر چه از سردار شهید سلیمانی بیان کنیم فقط ذره‌ای از خصوصیات اخلاقی و عملکرد این شخصیت بزرگ باشد، زیرا سردار دریایی بیکران از اخلاص، شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی بود.

جمشیدی با اشاره به اینکه در تمامی عرصه‌ها سردار سلیمانی‌های زمان زحمات بسیاری کشیدند، تصریح کرد: اگر امروزه آرامشی در کشور حاکم است، مدیون افرادی همچون سردار شهید سلیمانی هستیم، سردار سلیمانی در تمامی عملیات، به جز عملیات کوچک حضور مستقیم داشت و سرباز وطن در هیچ زمانی نمی‌خواست با دید مسئول به او نگاه کنند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات داعش در منطقه، گفت: شاید صحنه‌های بسیاری از جنایات داعش در فضای مجازی مشاهده شده اما این تنها ذره‌ای از جنایات آنان را نشان می‌دهد.

این همرزم شهید، افزود: از زمان حضور داعش در سوریه، تمام نیروهای مسلح و یگان‌های ارتش از سوریه خارج شدند و تعداد اندکی در سوریه ماندند، از طرفی با توجه به این شرایط ژنرال ارتش سوریه بیان کرد که در طول دوران خدمت، کار رزمی و عملیاتی به این شکل انجام نداده بود.

جمشیدی با بیان اینکه فرماندهی و کنترل چندین جبهه کار انسان‌های خاص است، تأکید کرد: شخصی که تنها برای جهاد و جنگیدن وارد عرصه می‌شود، کار بسیار سختی را پیش‌رو دارد، از طرفی سردار سلیمانی علاوه بر انجام کار دیپلمات‌ها در مناطق مختلف و به صورت همزمان، در کشور عراق به محض ایجاد مشکل میان گروه‌های مختلف، تنها شخصی بود که می‌توانست اتحاد را میان گروه‌ها ایجاد کند، حتی در لحظه شهادت برای هماهنگی امور به سوریه رفته بود.

جمشیدی افزود: داعشی که از سوی سرویس‌های جاسوسی آمریکا مورد حمایت قرار گرفته بود، متأسفانه به نام دین افراد را فریب دادند، به طوری که افراد از جای جای دنیا با خانواده برای جنگیدن وارد سوریه شده بودند و قصد داشتند با در اختیار گرفتن تمامی منطقه کشوری دیگر بسازند، اما سردار پس از گرفتن بخش‌هایی از سوریه بیان کرد داعش دو ماه دیگر نابود خواهد شد که همین اتفاق رخ داد.

وی با بیان اینکه واژه‌ای به نام ناامیدی در این شخصیت بزرگ وجود نداشت، گفت: سردار شهید سلیمانی اعتقاد داشت تنها راه رستگاری، اتحاد و پیروزی، در اطاعت محض از ولایت است و همین امر رمز موفقیت سردار شهید بود.

این همرزم شهید تصریح کرد: زمانی که ایشان به شهادت رسید، افرادی بر سر و صورت خود می‌زدند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عمر خود ندیده بودند و او را نمی‌شناختند که بعد از شناخت کامل، گمان می‌کردند یکی از نزدیکان خود به شهادت رسیده است.

 

انتهای پیام
captcha