اجرای پویش «ختم قرآن هدیه به سردار سلیمانی» در هرمزگان
کد خبر: 3944443
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

اجرای پویش «ختم قرآن هدیه به سردار سلیمانی» در هرمزگان

رئیس دارالقرآن الکریم هرمزگان از اجرای پویش ختم قرآن هدیه به سردار سلیمانی و برگزاری 13 محفل انس با قرآن در 13 شهرستان استان در قالب طرح عملیات «شهید حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

حجت‌الاسلام صابر پروین، رئیس دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: روز گذشته، 9 دی‌ماه، مراسم رونمایی از طرح عملیات «شهید حاج قاسم سلیمانی» در هرمزگان با همکاری سازمان دارالقرآن کشور و با حضور «حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان» قائم‌مقام معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح، پویش ختم قرآن هدیه به سردار سلیمانی به صورت مجازی و 13 محفل انس با قرآن در 13 شهرستان استان تا سالروز شهادت سردار دل‌ها، برگزار می‌شود. در این راستا 300 جلد قرآن کریم بین دارالقرآن الکریم ادارات تبلیغات اسلامی سطح استان توزیع شد.

رئیس دارالقرآن الکریم هرمزگان افزود: طرح عملیات «شهید حاج قاسم سلیمانی» و در پی آن پویش‌های ختم قرآن و محافل انس با قرآن در استان هرمزگان تا پایان سال جاری ادامه دارد و تعداد بیشتری جلد قرآن کریم در سطح شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

پروین ادامه داد: در این راستا جلساتی با مؤسسات قرآنی و هیئات اندیشه‌ورز قرآن در استان برای مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی و اقداماتی نظیر اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه، توزیع ماسک بهداشتی رایگان بین نیازمندان و ضدعفونی محل برگزاری محافل انس با قرآن، برگزار شد.

وی در پایان بیان کرد: همچنین سازمان دارالقرآن کشور 3 برنامه مهم ملی در قالب طرح شهید سلیمانی شامل «چله گفتمان سازی مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی»، «پویش ملی هزاران ختم قرآن کریم» و «مسابقه کتاب‌خوانی جهاد و شهادت» در دست اجرا دارد که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این طرح‌ها می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha