اعلام برنامه‌های بنیاد شهید البرز به‌مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3944439
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

اعلام برنامه‌های بنیاد شهید البرز به‌مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تشریح برنامه‌های این نهاد به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: مستند ردپای سرو با موضوع دیدار سردار شهید قاسم سلیمانی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرزی تولید و به‌زودی از سیمای این استان پخش خواهد شد.

تولید مستند «ردپای سرو» در البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، دهم دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را مستحکم‌تر کرد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا به‌دنبال از کار انداختن جریان مقاومت بودند.

وی افزود: خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر ناامید کرد تا این درخت تنومند با نثار خون شهدای والامقام به راهش در برابر استکبار و دشمنان ادامه دهد.

رستمیان با تأکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی تنها خواست خدا بود و در مسیری که در آن مجاهدت می‌کرد به آرزویش رسید، افزود: دشمنان بدانند که شهید سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نیست، بلکه او متعلق به همه مستضعفان و ملت‌های مظلوم جهان است و راهش همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بنیاد البرز پرداخت و گفت: با توجه به شرایط کشور عمده برنامه‌ها با محور تبلیغی و ترویج و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تولید مستند «ردپای سرو» ویژه دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز گفت: این مستند به همت خادمان شهدا در بنیاد البرز و همکاری سیمای استان تولید شده و روایتی است از دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان البرز که به‌محض آماده شدن از صداوسیما پخش خواهد شد.

رستمیان افزود: تولید انیمیشن سه دقیقه‌ای ویژه کودک و نوجوان جهت پخش در صداوسیما و فضای مجازی، تیزرهای استانی، تولید 10 موشن‌گرافی و برگزاری شب خاطره روایت خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرزی از سردار سلیمانی به‌صورت زنده از فضای مجازی و برگزاری مراسم شب‌شعر توسط شاعران بومی و پنج نفر از شاعران ایثارگر از دیگر برنامه‌هایی است که به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در ادامه تصریح کرد: جمع محدودی از بسیجیان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در کنار دیگر مسئولان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مزار شهدای مدافع حرم را گل‌باران و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان افزود: برگزاری مراسم کوه‌پیمایی بسیجیان، مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری پایگاه بسیج بنیاد البرز برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از نامگذاری دو خیابان به نام شهدای مقاومت در کرج خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری و شورای شهر کرج خیابان شهروز کرج و یکی از خیایان‌های محله حصارک کرج به نام شهدای مقاومت شهید «شهروز مظفری‌نیا» و «خسرو سلیمانی» نامگذاری خواهد شد.

وی افزود: اجرای چهار نمایش خیابانی با موضوع شهدای مقاومت و با محوریت سردار سلیمانی، طراحی پنج پوستر گرافیکی، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جلسه شورای اداری استان و اجرای تبلیغات محیطی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که به همت بنیاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha