جشنواره ادبی-هنری سردار سلیمانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3944404
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

جشنواره ادبی-هنری سردار سلیمانی برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری اولین جشنواره ادبی، هنری سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

جشنواره ادبی-هنری سردار سلیمانی برگزار می‌شودعلی‌اکبر عروتی‌موفق، معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا اولین جشنواره ادبی-هنری سردار شهید سپهبد سلیمانی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های ادبی شامل شعر، داستان کوتاه، دلنوشته و در بخش هنری شامل تولید پوسترهای گرافیکی برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: ثبت‌نام جشنواره از ۵ دی‌ماه آغاز و تا ۲۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت همچنین آخرین فرصت ارسال آثار نیز 22 بهمن‌ماه خواهد بود.

عروتی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در محورهای زندگی‌نامه، مبارزات، فرماندهی و نقش‌آفرین سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هم‌رزمان شهیدش است.

وی اظهار کرد: این جشنواره ویژه دانشگاهیان، اساتید، کارکنان و دانشجویان سراسر کشور بوده و متقاضیان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار با شماره‌گیری 08138274059 و یا با مراجعه به سایت فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا می‌تواند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha