پویش «مهر حاج قاسم» مواكب اربعینی فارس به راه افتاد
کد خبر: 3944356
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

پویش «مهر حاج قاسم» مواكب اربعینی فارس به راه افتاد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از راه‌اندازی پویش «مهر حاج قاسم» به‌همت مواكب اربعینی این استان در نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها خبر داد.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی از مؤسسین ستاد عتبات عالیات بود كه اقدامات مهمی در این راستا انجام داد.

وی با تأكید بر اینكه بازسازی و توسعه حرم‌های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عتبات عالیات مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهید سلیمانی بود، افزود: این مسئله موجب عشق فراوان خادمان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) نسبت به سردار دل‌ها شده است، به‌همین دلیل برای بزرگداشت سالگرد شهادت ایشان هم برنامه‌ریزی‌های خاصی انجام می‌دهند.

قاسمی بیان كرد: در این راستا پویش سراسری «مهر حاج قاسم» به‌همت مواكب اربعینی در راستای گرامیداشت یاد این خادم با اخلاص مكتب امام حسین(ع) همزمان با سراسر كشور در استان فارس به راه افتاد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینكه در همین راستا 3 مأموریت جهت اقدام مواکب اربعینی به‌مناسبت سالگرد سردار دل‌ها با اولویت‌های مختلفی انجام می‌شود، گفت: اولویت نخست ساخت مدرسه در مناطق محروم، اولویت دوم اجرای پروژه آب‌رسانی در مناطق محروم و اولویت سوم تأمین جهیزیه برای زوجین در مناطق محروم است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سالگرد شهادت سردار دل‌ها جهت برپایی موكب‌های مختلف در سطح شهر گفت: موكب‌‌های اربعینی استان فارس هم در این راستا اقدامات مختلفی انجام می‌دهند كه به‌زودی جزئیات كامل این اقدامات و همچنین تعداد موكب‌هایی كه در این زمینه فعالیت می‌كنند، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha