برگزاری مسابقه «مکتب سلیمانی» در کردستان
کد خبر: 3944325
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

برگزاری مسابقه «مکتب سلیمانی» در کردستان

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از برگزاری مسابقه «مکتب سپهبد حاج قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این مسابقه به منظور شناخت بیشتر جایگاه این شهید والا مقام در جامعه برگزار می‌شود.

محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقه بزرگ «مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری این مسابقه ستاد احیای امر به معروف و نهی از مکر استان کردستان، سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، صدا و سیمای مرکز کردستان، شهرداری سنندج، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت گاز و شرکت مخابرات استان کردستان مشارکت دارند.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، بیان کرد: شرکت‌کنندگان با مراجعه به لینک https://b2n.ir/814099 و پاسخگویی به سؤالات می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت منبع این مسابقه فرهنگی به آدرس https://b2n.ir/437630 مراجعه کنند.

الله‌مرادی هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی را ترویج مکتب شهید سلیمانی، آشنایی با ویژگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی و الگوگیری از رفتار و منش این شهید بزرگوار در جامعه دانست و یادآور شد: در پایان این مسابقه به 100 از برندگان به قید قرعه کارت هدیه دومیلیون رسالی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha