هم‌رزم شهید سلیمانی میهمان مسجد ابوالفضل(ع) کرج می‌شود
کد خبر: 3944204
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

هم‌رزم شهید سلیمانی میهمان مسجد ابوالفضل(ع) کرج می‌شود

سیدحیدر موسوی، هم‌رزم شهید قاسم سلیمانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها میهمان مسجد ابوالفضل(ع) دولت‌آباد کرج می‌شود.

هم‌رزم شهید سلیمانی میهمان مسجد ابولفضل دولت‌آباد کرج می‌شود

سیدابوذر موسوی، امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) دولت‌آباد کرج، نهم دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از برگزاری برنامه ویژه‌ای در این مسجد خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها، جمعه، 12 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

ولی افزود: این برنامه با روایتگری سیدحیدر موسوی(همرزم شهید سردار)، مداحی محمد باستانی و قرائت قاری ممتاز کشوری اجرا خواهد شد.

موسوی در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی «من قاسم سلیمانی هستم» خبر داد و گفت: این مسابقه به همت مجموعه فرهنگی عاشقان امیرالمؤمنین(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و با هدف ارتقای سطح شناخت جامعه نسبت به شخصیت و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) دولت‌آباد کرج با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند فایل مربوط به مسابقه را در پایگاه اطلاع‌رسانی bndexam.ir دانلود و مطالعه کنند، افزود: این مسابقه از ششم دی‌ماه آغاز شده و تا 11 دی‌ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نتایج مسابقه روز جمعه، 12 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا اعلام خواهد شد و به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha