برنامه‌های قرآنی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی
کد خبر: 3943904
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اعلام کرد؛

برنامه‌های قرآنی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام محمدی برنامه‌های قرآنی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمانشاه را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان برنامه‌های قرآنی با همکاری مؤسسات قرآنی استان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم تبیین ابعاد قرآنی شخصیت سردار سلیمانی، افزود: مکتب شهید سلیمانی نشأت گرفته از شخصیت قرآنی آن شهید والامقام است بر این اساس در نظر داریم تا ابعاد قرآنی شخصیت سردار سلیمانی که تطبیق مشی و منش فکری و عملی ایشان با آیات قرآن است را در قالب چله قرآنی تبیین کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های این اداره برای ادای دین به ساحت شهید سلیمانی بهره می‌گیریم و اولین برنامه این اداره راه‌اندازی صفحات مجازی با محوریت مکتب قرآنی حاج قاسم توسط فعالان قرآنی استان خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدی از برگزاری مسابقه «چله گفتمان سازی» با محوریت دلنوشته و موضوع دشمن‌شناسی توسط این اداره قرآنی با همکاری خبرگزاری ایکنا خبر داد و گفت: این مسابقه در سطح فضای مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره امور قرآنی استان تماس بگیرند.

وی از توزیع بسته معیشتی در استان کرمانشاه همزمان با اولین سالگرد شهات شهید سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین خانوار‌های کم برخوردار و نیازمند در نظر گرفته شده که در این ایام توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان به برگزاری محافل انس با قرآن کریم به شیوه نیمه حضوری و اجرای هم‌خوانی و تواشیح با موضوع جهاد، مقاومت و استکبارستیزی در راستای اجرای برنامه‌های این ایام اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha