برگزاری 10 محفل انس با قرآن به یاد سردار سلیمانی در بقاع شاخص هرمزگان
کد خبر: 3943861
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

برگزاری 10 محفل انس با قرآن به یاد سردار سلیمانی در بقاع شاخص هرمزگان

مدیرکل اوقاف هرمزگان از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسب سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در 10 بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهید سلیمانی 10 محفل نورانی انس با قرآن کریم در تاریخ 12 دی‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی در بقاع متبرکه و امامزادگان هرمزگان، برگزار می‌شود.

وی افزود: بخشی از برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شده و از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود و برخی از برنامه‌ها نیز با حضور مردم و مؤمنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز بقاع متبرکه اجرا خواهد شد. این محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه شاخص هرمزگان در امامزاده سید‌مظفر، سید کامل و شاه محمدتقی (بندرعباس)، سید سلطان محمد، شاه قطب‌الدین حیدر و سید محمود رودان، سید محمد و امیر نظام‌الدین حاجی‌آباد، سید‌مظفر قشم، قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) احمدآباد میناب و سید محمد عالم بندرلنگه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف هرمزگان تصریح کرد: هدف از اجرای این مراسم علاوه بر ایجاد فرصتی برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی، زنده نگاه داشتن یاد و نام شهید سلیمانی و آشناسازی نسل جوان با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای مقاومت به‌ویژه سردار سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha