فعالیت ۵۰ مؤسسه قرآنی در سمنان
کد خبر: 3943858
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

فعالیت ۵۰ مؤسسه قرآنی در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ۵۰ مؤسسه قرآن و عترت زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور آموزشی و توسعه فرهنگی قرآن و عترت فعالیت دارند.

فعالیت 50 موسسه قرآنی در سمنان

مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت و گو با ایکنا از سمنان با بیان اینکه مراکز و مؤسسات قرآنی از مهم‌ترین پایگاه‌های قرآن‌آموزی و ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی هستند گفت: با تلاش همه دست‌اندرکاران باید به سمت تقویت و حمایت از آن حرکت کرد.

وی از فعالیت 50 موسسه قرآن و عترت زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در امور آموزشی و توسعه فرهنگی قرآن و عترت فعالیت دارند خبر داد و گفت: مجوز فعالیت چهار موسسه قرآنی و عترت در شهرستانهای سمنان و مهدیشهر تمدید شده است.

نورمحمدی ادامه داد: از این تعداد سه مجوز مربوط به شهرستان سمنان و یک موسسه به شهرستان مهدیشهر است.

به گفته مسئول امور قرآن و عترت اداره ارشاد استان؛ مجوز فعالیت موسسه قرآن و عترت‌ نورالصراط سمنان به مدیرمسوولی علیرضا فخررو، موسسه ثقلین با مدیریت رضا شریفی و موسسه معرفت علوی با مدیر مسوولی حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا در سمنان و نیز موسسه مصباح‌المنیر با مدیریت محمد اسماعیل عبدالحسینی در مهدیشهر تا پایان سال 1400 تمدید شده است.

نورمحمدی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت موسسه‌های قرآنی با امضای عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تمدید شده متذکر شد: همچنین این مجوزها توسط مهدی محمدی مشاور وزیر و دبیر هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی این وزارت خانه صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha