«عصر سلیمانی‌ها» آغاز شد / ضرورت استفاده از تمام امکانات برای نشر تفکر سردار دل‌ها
کد خبر: 3943792
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶

«عصر سلیمانی‌ها» آغاز شد / ضرورت استفاده از تمام امکانات برای نشر تفکر سردار دل‌ها

با اجرای مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها»، این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها» شامگاه یکشنبه، 7 دی‌ماه جاری با حضور مسئولان استان فارس در سالن امام علی(ع) سپاه فجر برگزار شد.

این جشنواره ملی به‌همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و با مشارکت و همکاری جهاددانشگاهی فارس، بسیج هنرمندان فارس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس برگزار می‌شود.

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه یکی از اقداماتی که باید بعد از شهید سلیمانی انجام دهیم، صدور تفکر آن شهید سعید است، گفت: تفکر شهید سلیمانی تفکری برخاسته از اسلام ناب است؛ تفکری که در دامان پاک حضرت امام راحل تربیت شد و پرورش یافت و بعد از آن در سربازی ولایت در کنار رهبر عزیزمان تجلی پیدا کرد.

وی با تأکید بر اینکه آنچه که امروز باید به جد بدان پرداخته شود، اشاعه تفکر شهید سلیمانی است، گفت: دشمنان ابله ملت ایران گمان می‌کردند که اگر سردار سلیمانی را از جمع ما حذف کنند، همه چیز تمام می‌شود اما نمی‌دانستند که برد شهید سلیمانی چند برابر شخصیت والای ایشان است و تا بخواهند این نکته را متوجه شوند، نابودی آن‌ها شکل گرفته است.

صحت در ادامه سخنان خود به برگزاری جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها» اشاره کرد و گفت: امروز در فضای مجازی یک فضای بسیار مهم و تأثیرگذار است، با یکسری اقداماتی از سوی دشمنان مواجه هستیم که برای از بین بردن تفکرات شهید سلیمانی و موضوع شهادت اقداماتی انجام می‌دهند به‌عنوان مثال امروز اگر در یک پلت‌فرم خارجی حتی هشتگ شهادت را استفاده کنیم، اکانت ما را تعلیق خواهند کرد زیرا می‌دانند این انقلاب برگرفته از آموزه‌های اسلام است و یکی از مبانی و آموزه‌های اسلام نیز شهادت است.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر با بیان اینکه جشنواره ‌«عصر سلیمانی‌ها» با نیت نشر و صدور تفکر شهید سلیمانی برگزار شده است، گفت: عصر حاضر، عصر تفکر شهید سلیمانی است، به‌همین چنین نامی برای این جشنواره انتخاب کردیم.

وی با تصریح اینکه جشنواره مذکور در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: بخش رویدادی ویژه جوانان متعهد، مستعد و پا به کار انقلاب اسلامی در گردان‌های سایبری بسیج در سطح استان اجرا می‌شود و بخش دوم نیز بخش مردمی است که در 4 قالب نرم‌افزار اندروید، پوستر، فیلم کوتاه و پویانمایی اجرا می‌شود.

صحت، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را اول بهمن‌ماه و بازه داوری آن را اول تا 12 بهمن‌ماه و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره را دهه فجر امسال اعلام کرد و گفت: دومین موضوعی که در این جشنواره دنبال می‌شود، اجرای مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی است که به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.savadrasane.ir/hajghasem می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند که در پایان این مسابقه به قید قرعه به 350 نفر از کسانی که به تمام سئوالات پاسخ صحیح دهند، جوایز نقدی اهدا می‌شود.

این مدرس دانشگاه، سومین بخش این جشنواره را امضای دیجیتال در محکومیت جنایات استکبار در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه http://S.hozoremajazi.com در چهار موضوع «انتقام سخت»، «مكتب سلیمانی»، «نه به مذاكره با قاتلان حاج قاسم» و «آمریكای تروریست» در این برنامه امضای دیجیتال شركت كنند که در حقیقت این کار یک نوع طومار مجازی است چرا که دنیای امروز به سمت مجازی شدن حرکت می‌کند.

یادآور می‌شود، در این مراسم بعد از سخنرانی سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر، از سه پوستر جشنواره «عصر سلیمانی‌ها» رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha