نیاز به وجود مدیرانی همچون شهید سلیمانی / شهید سلیمانی یک ابررسانه بود
کد خبر: 3943787
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹

نیاز به وجود مدیرانی همچون شهید سلیمانی / شهید سلیمانی یک ابررسانه بود

معاون امور استانهای صدا و سیما با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به حق زنده است و راه و مکتب او نیز ادامه دارد، افزود: ما به مدیران و خدمتگزارانی همچون سردار سلیمانی نیازمندیم. حاج قاسم به تنهایی یک ابررسانه بود و عمری را در راه جهاد تلاش کرد.

نیاز به وجود مدیرانی همچون شهید سلیمانی / شهید سلیمانی یک ابررسانه بود

به گزارش ایکنا از خوزستان، علی دارابی، معاون امور استان‌های صدا و سیما در اولین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی که شامگاه ۷ دی‌ماه در اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: ملتی که قهرمان، اسطوره و الگویی ندارد باید به دنبال الگوهای بدلی برود تا بتواند تاریخ بسازد و در میان جغرافیای جهانی موقعیت و جایگاهی پیدا کند و باید شاکر باشیم که سرزمین ما سرشار از اسطوره‌ها و قهرمانانی همچون شهدا است.

وی با اشاره به اولین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی افزود: بیش از 2 هزار اثر در طول یک سال گذشته در صدا و سیمای مراکز استان‌ها در 6 بخش تولید شده که این آثار توسط 40 نفر از استادان و داوران بررسی شد.

دارابی از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این نهالی که غرس شده درخت تناور و منشا خدمات و تولیدات بسیاری خواهد شد تا در باب شهید سلیمانی بگوییم، بنویسیم و فیلم و مستند بسازیم.

معاون امور استانهای صدا و سیما با بیان اینکه سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلابی امام خمینی (ره) بود و وصیت‌نامه و جهان‌بینی این شهید برگرفته از اسلام‌ اصیل است، اضافه کرد: حاج قاسم بزرگمردی خستگی‌ناپذیر در عرصه سازندگی، آبادانی کشور، مقاومت و امنیت برای مردم منطقه و دفاع از حریم و حرم و عاشق مردم و ولایت بود و متعلق به همه مردم است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به حق زنده است و راه و مکتب او نیز ادامه دارد، افزود: ما به مدیران و خدمتگزارانی همچون سردار سلیمانی نیازمندیم. حاج قاسم به تنهایی یک ابررسانه بود و عمری را در راه جهاد تلاش کرد؛ ما در جامعه اسلامی نیازمند این گونه الگوها هستیم.

دارابی گفت: امیدواریم تلاش در جهت روشنی‌بخشی و بازگشایی این مکتب همچنان استمرار داشته باشد و بتوانیم رهرو و پیام‌رسان رسالت خون شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و دانشمندان باشیم.

انتهای پیام
captcha