پخش آثار برگزیده «یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی» از شبکه‌های سیما
کد خبر: 3943756
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

پخش آثار برگزیده «یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی» از شبکه‌های سیما

رئیس ستاد مرکزی نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی گفت: آثار برگزیده نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی از شبکه‌های مختلف سراسری و استانی پخش خواهند شد.

پخش آثار برگزیده «یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی» از شبکه‌های سیما

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما مرکز خوزستان، سید عباس فاطمی، رئیس ستاد مرکزی نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی گفت: آثار برگزیده نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی از شبکه‌های مختلف سراسری و استانی پخش خواهند شد. 

وی گفت: آثار بسیار خوبی در ساختار‌های مختلف و با محوریت حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم توسط مراکز تولید شده است و بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که طی چند مرحله گزینش و داوری با حضور اساتید دانشگاه و هنرمندان برجسته کشور، در قالب ۶ کمیسیون صورت گرفت.

فاطمی افزود: همه مراکز استانی با تعداد بالایی از آثار در این رویداد ملی شرکت کرده‌اند، ولی در مجموع بیش از ۶۵۰ اثر از ۲۴ استان به مرحله نهایی داوری راه یافتند.

رئیس ستاد مرکزی نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی با بیان اینکه آثار برگزیده یادواره «مکتب سلیمانی» از شبکه‌های مختلف استانی پخش می‌شوند، گفت: علاوه بر مراکز استانی، شبکه‌های سراسری هم پخش این تولیدات را در دستور کار قرار داده‌اند. 

وی، کار مدافعان حرم را در تداوم جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بر این اساس آثار صوتی و تصویری، پژوهشی، خبری و گزارشی پیرامون شهدای شاخص توسط استان‌های مختلف تولید می‌شود و در حال حاضر هم چندین پروژه بزرگ نمایشی و با محوریت زندگی شهدای هسته‌ای و مدافع حرم در حال اجرا هستند.

فاطمی با اشاره به ساخت سریال «جلال۲» در استان‌های آذریایجان شرقی و خوزستان و سریال‌هایی با محور شهید شهریاری و شهید باهنر در زنجان و کرمان گفت: در کنار این پروژه‌های عظیم نمایشی، هر روز شاهد رونمایی از مستند یا اثری رادیویی و تلویزیونی، پژوهشی و خبری پیرامون شهدای مدافع حرم و محور مقاومت در معاونت امور استان‌ها هستیم.

رئیس ستاد مرکزی یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی» عنوان کرد: شورای تخصصی فیلمنامه با حضور بهترین‌های فیلم و سریال در معاونت امور استان‌ها مشغول فعالیت است؛ آثار در استان‌ها تهیه می‌شوند و این شورا فیلمنامه‌ها را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد و بعد از تصویب و برآورد نهایی، کار‌های پیش تولید آغاز می‌شود و نظارت کافی در همه مراحل وجود دارد.

فاطمی با اشاره به کیفیت بالای آثار تولیدی مراکز در حوزه‌ها و ساختار‌های مختلف عنوان کرد: به گفته داوران یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی، کیفیت آثار آنقدر بالا و نزدیک به هم بوده که کار انتخاب برای آن‌ها دشوار شده است.

انتهای پیام
captcha