«عصر سلیمانی‌ها» عاشقان سردار دل‌ها را از سراسر كشور فراخواند
کد خبر: 3943480
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

«عصر سلیمانی‌ها» عاشقان سردار دل‌ها را از سراسر كشور فراخواند

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» در 4 قالب فیلم كوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر خبر داد و گفت: این جشنواره از فردا آغاز به‌كار می‌كند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس عصر امروز، 6 دی‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینكه امروز نیازمند گسترش و نشر تفكر سلیمانی گفت: تفکر شهید سلیمانی او را شهید سلیمانی کرد، و این تفكر یك تفكر جدی انقلابی برگرفته از اسلام است.

وی با تأكید بر اینكه برای رسیدن به تفكر شهید سلیمانی نیاز به انجام كارهای مهم و اساسی داریم، نقش رسانه‌ها را در این عرصه یادآور شد و افزود: امروز رسانه یک ابزار مهم، اساسی و ریشه‌ای برای انتقال و ارائه پیام خود به دنیاست و با استفاده از ابزار رسانه می‌توانیم تفكر انقلابی یا همان تفكر سردار سلیمانی را به گوش جهانیان برسانیم.

صحت ادامه داد: رسانه و هنر یک ابزار دقیق و جدی هستند تا ما را به اهدافمان برسانند و چنین كاری کار نیازمند این بود که در ارائه تولیدات در سطح رسانه و فضای مجازی جهش داشته باشیم بنابراین اقدام به برپایی جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» كردیم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، عصر كنونی را عصر تفكر سردار سلیمانی دانست و گفت: معتقدیم قرن جدید قرن تفکر سردار سلیمانی است به‌همین نام جشنواره خود را برای ارائه محتواهای فاخر هنری و رسانه‌ای «عصر سلیمانی‌ها» انتخاب كردیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه‌هایی نظیر جهاددانشگاهی، بسیج هنرمندان، كمیته امداد و ارشاد فارس در برپایی این جشنواره كه سپاه فجر را یاری رساندند، گفت: این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود كه بخش رویدادی آن در سطح استان و توسط گردان‌های سایبری بسیج اجرا می‌شود و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی است و اقشار مختلف مردم می‌توانند در آن شركت كنند.

صحت، زمان برگزاری مراسم افتتاحیه و آغاز به كار این جشنواره را فردا، 7 دی‌ماه اعلام كرد و گفت: این مراسم ساعت 18 روز یكشنبه در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس با حضور مسئولان استانی و برگزار خواهد شد و به دلیل رعایت پروتكل‌های بهداشتی تعداد حاضران در این جلسه كم خواهد بود اما این برنامه از شبكه فارس پخش می‌شود.

مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با بیان اینكه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اول بهمن‌ماه خواهد بود، گفت: داوری آثار از اول تا 12 بهمن‌ماه توسط داوران ملی انجام می‌شود و مراسم اختتامیه آن هم در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینكه جشنواره مذكور در 4 قالب فیلم كوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه اجرا می‌شود، گفت: موضوع ویژه این جشنواره شامل «مكتب سلیمانی، «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» و موضوعات فرعی آن هم شامل «شهدای مقاومت»، «مذاكره»، «پیروزی انقلاب»، «نفوذ»، «ویروس كرونا»، «شهدای ترور» و «سواد رسانه‌ای» هستند كه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در 4 قالب ذكر شده در این موضوعات به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.farsfestival.ir ارسال كنند.

این مدرس دانشگاه با تصریح اینكه برای جشنواره «عصر سلیمانی‌ها» به‌طور كلی 60 میلیون جایزه در نظر گرفتیم كه این جوایز در رشته‌های مختلف از 7 میلیون تومان گرفته تا یك میلیون تومان متفاوت خواهد بود، گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره «عصر سلیمانی‌ها» از فردا به‌صورت رسمی در شیراز آغاز به‌كار خواهد كرد و به یاری خدا این جشنواره هر ساله اجرا خواهد شد.

صحت در ادامه سخنان خود در قالب این جشنواره دو كار ملی دیگر هم به‌مناسبت بزرگداشت سردار دل‌ها برگزار می‌شود، گفت: یكی از اقداماتی كه برای تبیین و نشر تفكر شهید سلمانی انجام دهیم، تبیین وصیت‌نامه شهید است كه در این راستا مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی را هم در سطح ملی برگزار خواهیم كرد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر اظهار كرد: علاقه‌مندان جهت شركت در این مسابقه می‌توانند از طریق پایگاه www.savadrasane.ir/hajghasem وصیت‌نامه سردار شهید را دریافت كنند كه این مسابقه به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینكه به 350 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایز نقدی از 200 تا 50 هزار تومان اهدا خواهد شد، مهلت شركت در این مسابقه را از 9 تا 19 دی‌ماه جاری اعلام كرد كه شركت عموم در آن نیز آزاد است.

صحت، یكی دیگر از برنامه‌هایی كه در سطح ملی در راستای بزرگداشت شهید سلیمانی و جشنواره عصر سلیمانی‌ها برگزار می‌شود را اجرای برنامه حضور مجازی و امضای دیجیتال برشمرد و گفت: این برنامه فردا بعد از اجرای مراسم افتتاحیه جشنواره عصر سلیمانی‌ها آغاز می‌شود كه عموم مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه http://S.hozoremajazi.com در چهار موضوع «انتقام سخت»، «مكتب سلیمانی»، «نه به مذاكره با قاتلان حاج قاسم» و «آمریكای تروریست» در این برنامه امضای دیجیتال شركت كنند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر با بیان اینكه كلیك بر روی این موضوعات به‌معنای امضا و تأیید این چهار موضوع است، گفت: هر كسی تنها یك بار می‌تواند در این برنامه شركت كرده و به اصطلاح امضای دیجیتال بزند و این برنامه در حقیقت یك حضور جدی مجازی در خصوص سالگرد شهادت سردار سلیمانی خواهد بود.  

انتهای پیام
captcha