سردار سلیمانی حرکت محرومین برای ایجاد جریان عدالت‌طلبانه را رقم زد
کد خبر: 3943379
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

سردار سلیمانی حرکت محرومین برای ایجاد جریان عدالت‌طلبانه را رقم زد

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی شخصیتی جریان‌ساز بود، گفت: ایشان صاحب سبک و مکتبی بود که ادبیات حوزه مقاومت را ایجاد و منشأ تأثیرات مهم در کشورهای خاورمیانه بود؛ مکتب والایی که استکبارستیزی و حرکت محرومین برای ایجاد جریان عدالت‌طلبانه را رقم زد.

سردار سلیمانی حرکت محرومین برای ایجاد جریان عدالت‌طلبانه را رقم زدعلی‌اکبر عروتی موفق، معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی توانست جریان مقاومت در برابر استکبار و ظلم را در جهان اسلام ایجاد کند، افزود: ایشان صاحب سبک و مکتبی بود که ادبیات حوزه مقاومت را ایجاد و منشأ تأثیرات مهم در کشورهای خاورمیانه بود؛ مکتب والایی که استکبارستیزی و حرکت محرومین برای ایجاد جریان عدالت‌طلبانه را رقم زد.

عروتی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی اخلاق‌مدار، مذهبی و انقلابی بودند که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم، حضور میدانی ایشان نشان از شجاعت ایشان داشت، ایشان شخصیتی مخلص بودند که تمامی اطرافیان را شیفته خود کرده بود، تمام سجایای اخلاقی ایشان از سردار یک مکتب ساخته است.

سردار سلیمانی؛ شخصیتی که تبدیل به یک حماسه شد

وی ادامه داد: وقتی افراد در مقابل ایشان قرار می‌گرفتند اخلاص در عمل و صداقت ایشان و جان‌فشانی‌اش را کاملاً درک می‌کردند، در قلب تمامی مردم از هر طیف و جناحی جای داشت چراکه تمام کارهایش مخلصانه بود و تمام حرف‌هایش از عمق وجودش بر می‌خواست.

عروتی تصریح کرد: در تمام فراز و نشیب‌های انقلاب شخصیت ایشان را در جان‌فشانی و ازخودگذشتگی می‌بینیم، ایشان با خداوند معامله کرد که بر اساس فرمایشات امام علی(ع) هر کس که رابطه خود را با خداوند اصلاح کند، خدا نیز رابطه او را با مردم اصلاح خواهد کرد.

وی اظهار کرد: عبودیت در وجود ایشان متبلور شده بود، رابطه خود را با خداوند اصلاح کرد و شخصیت او تبدیل به یک حماسه شد، سردار سلیمانی توانست هم در منطقه و در جهان اسلام یک جریان مقاومت ایجاد کند.

عروتی در پایان گفت: تشییع ایشان حماسه کم‌نظیری بود که بعد از رحلت امام خمینی مردم برگزار کردند که خود نشانه‌ای بر عمق ورود ایشان به قلوب مردم است.

انتهای پیام
captcha