نامگذاری میدانی به نام «شهید فخری‌زاده» در یزد
کد خبر: 3940954
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

نامگذاری میدانی به نام «شهید فخری‌زاده» در یزد

اعضای شورای اسلامی شهر یزد به پاس قدردانی از خدمات شهید «محسن فخری‌زاده» میدان تقاطع بلوارهای شهیدان پارساییان، استاد ایرج افشار و بلوار شهدای گمنام را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کردند.

میدانی در یزد به نام «شهید فخری‌زاده» نامگذاری شدبه گزارش ایکنا از یزد، اعضای شورای اسلامی شهر یزد، به پاس قدردانی از خدمات دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده، میدان تقاطع بلوارهای شهیدان پارساییان، استاد ایرج افشار و بلوار شهدای گمنام را به نام این شهید گرانقدر نامگذاری کردند.

همچنین به پاس قدردانی از خدمات دانشمند هسته‌ای کشور شهید احمدی‌روشن، منطقه مسکونی واقع در بلوار ابن سینا به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

حمیدرضا قمی، سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در این باره اظهار کرد: در دویست و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد و طبق صورت‌جلسه کمیته نامگذاری، در راستای ارج نهادن به شهیدان والامقام میدان تقاطع بلوارهای شهیدان پارسائیان، استاد ایرج افشار و بلوار شهدای گمنام به نام دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده نامگذاری شد. همچنین نامگذاری منطقه مسکونی شهید احمدی روشن واقع در بلوار ابن سینا به نام شهرک شهید احمدی روشن به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نامگذاری معابر به نام شخصیت‌ها و مفاخر را از رویکردهای شورای پنجم در نامگذاری بیان کرد و ادامه داد: کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر یزد قدردانی از شخصیت‌های استانی و ملی را به عنوان اولویت اصلی در نامگذاری‌ها مدنظر دارد.

انتهای پیام
captcha