انعقاد تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج ادارات در اردبیل
کد خبر: 3940290
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج ادارات در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به منظور حامی‌یابی جدید و افزایش سرانه دریافتی برای ایتام و محسنین در قالب طرح «هرکارمند یک حامی»، تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج کارمندان استان اردبیل به امضا رسید.

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج ادارات در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۲۰ آذرماه، در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری پویش «ایران مهربان» با سازمان بسیج ادارت و کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: در قالب پویش «ایران مهربان» درصدد اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» هستیم که ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات استان اردبیل می‌تواند دستیابی به این مهم را میسر سازد.

وی با اشاره به اینکه افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان یکی از اهداف اساسی این طرح است، بیان کرد: امید است با همکاری‌های مضاعف بتوانیم بخشی از نیاز‌های ضروری ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را برطرف کنیم.

دشتی با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در هشت ماهه سال‌جاری حدود ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، افزود: کمک‌های حامیان نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به کمک هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی حامیان به صورت نقدی اشاره کرد و گفت: این امر بیانگر حسن اعتماد و احساس مسئولیت حامیان است که در شرایط سخت کرونایی نیز بر کمک‌های خود افزوده‌اند تا خانوار تحت حمایت دچار مشکلات بیشتر نشوند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۹۶۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، تصریح کرد: حدود ۵۱۴۸ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیز در قالب طرح «محسنین» توسط حامیان حمایت می‌شوند.

دشتی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار حامی حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت را بر عهده گرفته‌اند، اظهار کرد: طرح اکرام، یکی از مهم‌ترین طرح‌های کمیته امداد در دستگیری از فقرا و نیازمندان است که همواره با استقبال خیران روبه‌رو بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه از آغاز طرح پویش «ایران مهربان» در ۱۵ شهریور ماه سال‌جاری تاکنون ۸۰۰ حامی به خیل حامیان طرح اکرام پیوسته‌اند، گفت: هرچقدر کمک‌های حامیان به فرزندان معنوی خود بیشتر شود، مسیر شکوفایی استعداد‌ها و دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر آن‌ها هموارتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه صددرصد مددکاران و امدادگران کمیته امداد استان اردبیل، حامی ایتام و فرزندان مشمول طرح «محسنین» هستند، افزود: سرانه پرداختی کارکنان کمیته امداد استان اردبیل به صورت ماهانه به ۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

دشتی با اعلام اینکه خیران اردبیلی برای عضویت در پویش «ایران مهربان» می‌توانند عدد یک (۱) را به سامانه پیامکی ارتباط مردمی کمیته امداد استان اردبیل ارسال کنند، بیان کرد: شماره تماس ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ اداره اکرام استان اردبیل نیز در اختیار نیکوکاران قرار دارد تا بدین طریق در این طرح مشارکت کنند.

در ادامه این مراسم، وحید جمشیدی، مدیر بسیج ادارت و کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج و کمیته امداد در امر محرومیت‌زدایی، گفت: گسترش همکاری‌ها می‌تواند علاوه بر زدودن چهره فقر، به رونق تولید منطقه نیز کمک کند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم گام‌های موثری را در زمینه کمک به ایتام و محسنین برداریم، افزود: سازمان بسیج کارمندان استان اردبیل آماده هرگونه همکاری در زمینه پویش «ایران مهربان» است تا شادی و نشاط فرزندان خانوار بی‌بضاعت جامعه را رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha