جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 3940094
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی برگزار شد

جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی با حضور مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، امروز 19 آذر ماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

ترور شهید فخری‌زاده نتیجه ضربات محکم دشمنان انقلاب اسلامی از این نظام استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد محمدیان مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، امروز 19 آذر ، در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام یعقوبی امام جمعه سابق بجنورد از امام جمعه‌های باسابقه ما در نظام است، اظهار کرد: در چهل سالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، مردم کشور سختی‌های بسیاری را متحمل شده اند اما همچنان استوار و محکم ایستادند.

وی با اشاره به اینکه قطعا ترور شهید فخری‌زاده برای ما ناگوار بوده است، افزود: اما حاصل ضربات محکمی است که دشمنان انقلاب اسلامی از نظام دریافت کردند و جوانان توانمند و با تجربه‌ای هستند که راه شهید فخری‌زاده را ادامه  خواهند داد.

محمدیان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در منطقه نفوذ مناسبی دارد، تصریح کرد: برای پاسخ به این ترور دستمان باز است و میدان مبارزه را خودمان انتخاب می‌کنیم نه به آن‌گونه که دشمنان انتظارش را دارند.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در خواب نیز ندیدند که جریان مقاومت در این حد نفوذ لازم را پیدا کند و  تمام صحبت‌های دشمنان نظام درباره محدودیت‌های نظامی و موشکی بیهوده است، تصریح کرد: ملت ما هرگز خودشان را خلع سلاح نمی‌کنند و قطعا تحریم‌ها برای مردم آزاردهنده است اما بهای این تحریم‌ها با رشد علمی جوانان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید از مردم عقب بمانند، اظهار کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران همواره با حضور به موقع خود در صحنه‌های مختلف مسئولیت خود را انجام داده‌اند و در حال حاضر نوبت مسئولان است که از این حضور به موقع مردم قدردانی کنند.

محمدیان با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام یعقوبی 20سال در سنگر امامت جمعه به خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: افرادی که توان خاصی در حوزه‌های مختلف را دارا هستند باید زکات علم، بیان، و... خود را ادا کنند و حجت‌الاسلام یعقوبی این کار را به خوبی انجام داده‌ است.

وی درباره انتصاب حجت‌الاسلام نوری به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و همچنین امام جمعه بجنورد، اظهار کرد: برای انتخاب حجت‌الاسلام نوری در این جایگاه از تمام جریاناتی که در استان حضور دارند مشورت گرفته شده است و همه از وی به عنوان شخصی با اخلاق و علمی یاد کردند و امیدواریم از این پس نیز باقدرت در این مسیر گام بردارند.

 

انتهای پیام
captcha