عضویت مجازی رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3935009
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
به مناسبت هفته کتابخوانی انجام می‌شود؛

عضویت مجازی رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۲۴ آبان‌ و به‌صورت مجازی انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روز ۲۴ آبان‌ماه از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور «سامان» به آدرس www.samanpl.ir و به صورت غیرحضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

بر این اساس، افرادی که قصد استفاده از عضویت رایگان را دارند، امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرس http://www.samanpl.ir، فرم درخواست ثبت‌نام را تکمیل کنند.

همچنین به منظور تکریم اعضای نهاد کتابخانه‌های عمومی و به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده، عضویت همه اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور به مدت یک‌سال از تاریخ ۲۴ آبان به صورت رایگان، تمدید می‌شود.

گفتنی است، عضویت رایگان بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به مدت یک روز و از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور (سامان) انجام شده و قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha