زیارت حرم شاهچراغ(ع) برای روشندلان تسهیل می‌شود
کد خبر: 3931618
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

زیارت حرم شاهچراغ(ع) برای روشندلان تسهیل می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) از ارائه خدماتی به‌ منظور تسهیل زیارت روشندلان در این حرم مطهر خبر داد و گفت: این اقدامات از هفته وحدت آغاز خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هم‌اندیشی معاونت فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با مركز نابینایان توانگران كارآفرین شیراز، امروز، 6 آبان‌ماه در این حرم مطهر برگزار شد.

این نشست به‌منظور تکریم هرچه بیشتر روشن‌دلان و رفع مشکلات و تسهیل زیارت و تشرف این عزیزان به حرمین مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و حضرت سید میرمحمدبن موسی(ع) برگزار شد.

در این جلسه پیرامون انعقاد تفاهم‌نامه مشترک، تهیه نقشه برجسته صحن‌ها و حرم‌های مطهر، طراحی نرم‌افزار، نقشه صوتی و قدم شمار آستان مقدس، تهیه قرآن، کتب ادعیه، زیارت‌نامه و زندگی‌نامه حضرت شاهچراغ(ع) به خط بریل، ساخت تیزر، فایل‌های صوتی و تصویری و راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در حاشیه این نشست به خبرنگار ایكنا گفت: اقداماتی كه در این راستا باید انجام شود، در حال بررسی هستند و به یاری خدا این اقدامات را از هفته وحدت سال جاری آغاز خواهیم كرد.

وی یادآور شد: به‌منظور مشخص كردن جزئیات بیشتر این اقدامات و همكاری‌ها باز هم در هفته آینده جلسه‌ای با مركز نابینایان توانگران كارآفرین شیراز در حرم مطهر برگزار خواهیم كرد تا بتوانیم تسهیلات لازم را برای زیارت روشندلان فراهم كنیم.

انتهای پیام
captcha