8 آبان؛ مهلت ارسال تلاوت قاریان به جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان
کد خبر: 3931234
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۷

8 آبان؛ مهلت ارسال تلاوت قاریان به جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان

دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان با اشاره به ثبت‌نام 28 قاری لرستانی در مرحله استانی جشنواره «تلاوت‌های مجلسی»، گفت: آخرین زمان ارسال تلاوت قاریان جهت شرکت در این جشنواره در لرستان تا هشتم آبان‌ماه جاری تعیین شده است.

8 آبان؛ مهلت ارسال تلاوت قاریان به جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستانمهدی سعادتی‎کیا، دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به شرکت لرستان برای دومین سال در جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور، گفت: با فراخوان پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان، بیست قاری لرستانی در سنین بالای هفده سال برای شرکت در این جشنواره قرآنی آمادگی خود را اعلام کردند.

وی با بیان این‌که همچنین هشت قاری نیز در سنین زیر هفده سال برای شرکت در مرحله استانی پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند، افزود: طبق آیین‌نامه مربوط به این جشنواره فقط 10 قاری برای تلاوت در مرحله استانی انتخاب می‎شوند.

سعادتی‎کیا ادامه داد: در این راستا تصمیمی اتخاذ شده که همه قاریان شرکت‌کننده هر کدام 3 الی 4 چهار دقیقه از تلاوت خودشان فیلم بگیرند و به شماره 09169690087 ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان با بیان این‌که مرحله نهایی تا قبل 15 آبان در دو رده بالای  17 و زیر 17 سال برگزار خواهد شد لذا آخرین زمان ارسال تلاوت قاریان جهت شرکت در مرحله استانی این جشنواره در لرستان تا هشتم آبان‌ماه جاری تعیین شده و جشنواره بین کسانی برگزار خواهد شد که فیلم تلاوت خود را ارسال کرده باشند.

انتهای پیام
captcha