جشنواره قرآنی مجازی در الیگودرز برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3930510
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

جشنواره قرآنی مجازی در الیگودرز برگزار می‏‌شود

سرپرست ارشاد الیگودرز از برگزاری جشنواره قرآنی مجازی هم‌زمان با سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) در الیگودرز خبرداد و گفت: این جشنواره قرآنی در بخش صوت و لحن با محوریت سوره مبارکه «فیل» و در سه رده سنی آقایان زیر ده سال، 12 تا 17 سال و 17 تا 20 سال به‌صورت مجازی برگزار می‏‌شود.

جشنواره قرآنی مجازی در الیگودرز برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، با هدف حمایت از توسعه فرهنگ قرآنی و گسترش انس با قرآن‌کریم و معارف اهل‌بیت(ع) با استفاده از ابزار فرهنگی و هنری قرار است جشنواره قرآنی مجازی در شهرستان الیگودرز برگزار شود که در این راستا سه‌شنبه، 29 مهرماه با حضور مدیران مؤسسات قرآنی و تعدادی از کارشناسان قرآنی شهرستان الیگودرز جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نحوه برگزاری این جشنواره قرآنی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز برگزار شد.

در این جلسه میثم محتشم، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز با اشاره به برگزاری این جشنواره در روز هفدهم ربیع‌الاول هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم(ص)، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و دینی یک وظیفه همگانی است که باید با برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی، زمینه حضور و تشویق جوانان و نوجوانان را به این حوزه فراهم کرد.

وی در مورد شرایط و محتوای جشنواره قرآنی مجازی، اضافه کرد: این جشنواره قرآنی در بخش صوت و لحن با محوریت سوره مبارکه «فیل» و در سه رده سنی آقایان زیر ده سال، 12 تا 17 سال و 17 تا 20 سال و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

محتشم افزود: خوشبختانه علی‌رغم شرایط کرونایی کشور برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه برنامه‌های دینی و قرآنی در بستر مجازی رشد داشته که این نشان از اهتمام مردم فرهنگ‌دوست به برنامه‌های فرهنگی مذهبی است.

در این جلسه پیرامون مباحثی ازجمله چگونگی برگزاری این جشنواره و نحوه شرکت علاقه‌مندان در آن بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام
captcha