جامعه کارگری در سنگر تولید جهاد می‌کنند
کد خبر: 3930362
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

جامعه کارگری در سنگر تولید جهاد می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: جامعه کارگری که در دوران دفاع مقدس، به جبهه‌ها شتافته و جان خود را در راه اسلام، عقیده و وطن فدا کردند، امروز هم حرکتی جهادی در سنگر تولید دارند و با همت آنان است که می‌توانیم اقتصاد و استقلال کشور را به پیش ببریم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، یادواره شهدای کارگر استان، امروز سه‌شنبه، 29 مهرماه در سالن اجتماعات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان برگزار شد.

مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید زنده نگه داشتن نام شهدا، کمتر از شهادت نیست؛ بنابراین برپایی چنین جلساتی که به‌منظور گرامیداشت نام و یاد شهدا برگزار می‌شود، اجر بالایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن نام شهدا از آن جهت اهمیت دارد که می‌تواند به‌عنوان الگو، مورد توجه قرار گیرند. امروز ما به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم، اگرچه جبهه و سنگر تغییر کرده است، اما آن روحیه و فرهنگ نباید تغییر کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: جامعه کارگری که در دوران دفاع مقدس، به جبهه‌ها شتافته و جان خود را در راه اسلام، عقیده و وطن فدا کردند، امروز هم حرکتی جهادی در سنگر تولید می‌کنند و با همت آنان است که می‌توانیم اقتصاد و استقلال کشور را به پیش ببریم.

وی گفت: مسیری که شهدای گرانقدر برای ما ترسیم کردند، مسیر رستگاری است و در کنار این، بی‌تردید شهدای بزرگوار توقع دارند تا در مسیر انقلاب اسلامی، خدمت بی‌منت، وفاداری به انقلاب و ولایت‌مداری گام برداریم.

علی کیخا، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان نیز در این نشست بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جنگ را معجزه می‌خوانند، ما واقعاً در جنگ چه کردیم که معجزه بود؛ ما در جنگ معجزه خلق کردیم، ما در حدود 35 روز صدام را پشت دیوارهای خرمشهر نگه داشتیم و معجزه خلق کردیم، آن هم در عملیاتی که دشمنان آن را یوم‌الرعد نامیده بودند و انتظار داشتند در عرض یک روز تهران را فتح کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان گفت: امروز هم که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم، فقط باید بر خدا توکل کرد و عزمی راسخ داشت تا مشکلات ریز و درشت، ما را ناامید نسازد.

انتهای پیام
captcha