آمادگی ۳۰۰ روحانی اصفهانی برای تولید محصولات رسانه‌ای
کد خبر: 3929047
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

آمادگی ۳۰۰ روحانی اصفهانی برای تولید محصولات رسانه‌ای

روحانیون اصفهانی در شرایط قرنطینه و دهه آخر ماه صفر با تولید محصولات رسانه‌ای، تبلیغی در فضای مجازی رسالت تبلیغی خود را انجام می‌دهند.

آمادگی ۳۰۰ روحانی اصفهانی برای تولید محصولات رسانه‌ای با هشتگ #صفر_المظفر

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام صادق امینی، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: در شرایط سال جاری که با شرایط قرنطینه از فیض پیاده‌روی اربعین و این فرصت بزرگ معنوی و تبلیغی جا مانده‌ایم، تولید محصولات رسانه‌ای، تبلیغی در فضای مجازی می‌تواند جایگزین مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت(ع) باشد که بحمدالله مبلغان و روحانیون اصفهان از این فرصت بهره خوبی گرفته‌اند.

وی بیان کرد: سخنرانی‌های تأثیرگذار روحانیون که سابق بر این غالباً فقط در مجالس موعظه و منابر و خطابه‌ها ایراد می‌شد، امروز در قطعات کوتاه صوتی و کلیپ‌های تصویری در پیام رسان‌های مختلف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: امروزه تولیدات کوچک رسانه‌ای در فضای مجازی توسط روحانیون و متولیان فرهنگ بسیار ارزشمند است و می‌تواند به جریان سازی‌‎های مؤثر و مفید تبدیل شده و موج آفرینی کند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۳۰۰ نفر از روحانیون که آشنایی کافی با ابزار و شیوه‌های تولید محصولات رسانه‌ای دارند، به صورت منسجم و یکپارچه با هشتگ #صفر_المظفر به معرفی الگوهای زندگی نبی مکرم اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) برای مخاطبان خود می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha