فعالیت ۵۰ موسسه قرآن و عترت در سمنان
کد خبر: 3928563
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

فعالیت ۵۰ موسسه قرآن و عترت در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد سمنان با بیان اینکه ۵۰ مؤسسه قرآن و عترت در استان فعالیت دارند، گفت: ۲۱ مؤسسه در این استان مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

فعالیت 50 موسسه قرآن و عترت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره امروز، 20 مهرماه گفت: در راستای شفاف‌سازی حمایت‌های مالی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسات فرهنگی و هنری که در ایام شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند، 315 میلیون ریال حمایت مالی از مؤسسه‌های تحت پوشش در استان سمنان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این حمایت در دو مرحله از شهریور‌ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: برای هر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مبلغ ۱۵ میلیون ریال پیش‌بینی و به مؤسسه‌های واجد شرایط از سوی معاونت قرآن و عترت پرداخت شده است.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد استان یادآور شد: علاوه بر این طرح، اوایل تیرماه امسال نیز از مدیران 11 مؤسسه قرآن و عترت استان سمنان در شهرستان‌هایی که فعالیت‌های گسترده و مؤثری در فضای مجازی داشته‌اند نیز در آیینی تجلیل و هدایای نقدی به آن‌ها تعلق گرفت.

انتهای پیام
captcha