آیین تجلیل از پیر غلام الیگودرزی برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3928533
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
21 مهر؛

آیین تجلیل از پیر غلام الیگودرزی برگزار می‏‌شود

سرپرست ارشاد الیگودرز از برگزاری آیین تقدیر از مقام پیر غلام الیگودرزی، استاد یدالله احمدی دوشنبه، 21 مهر در این شهرستان خبرداد.

آیین تجلیل از پیر غلام الیگودرزی برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، شنبه، 19 مهرماه با حضور کارکنان و تعدادی از هنرمندان شهرستان الیگودرز جلسه برنامه‌ریزی مراسم تجلیل از پیرغلام اهل‌بیت عصمت و طهارت حاج یدالله احمدی در دفتر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار شد.

در این جلسه میثم محتشم، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز با اشاره به نقش مهم پیرغلامان در ترویج و تبلیغ فرهنگ عاشورا، گفت: پیرغلامان امام حسین(ع) نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ عاشورا دارند و در حقیقت راویان فرهنگ محرم و صفر هستند.

وی با تأکید بر این‌که پیرغلامان بیرق‌های عزای امام حسین(ع) را با نفس‌های خود زنده نگه داشته‌اند، اضافه کرد: این تجلیل‌ها باید همیشگی باشد و نسل امروز هرچه از دستگاه امام حسین(ع) دارد به‌واسطه وجود همین پیرغلامان است.

محتشم الگوسازی برای جامعه به‌ویژه جوانان مداحی که تازه وارد این عرصه شده‌اند را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم از وجود این پیر غلامان در زمینه شعرشناسی، اخلاق و نوع فعالیت برای مداحان جدید استفاده کنیم.

لازم به ذکر است، آیین تقدیر از مقام پیر غلام اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) استاد حاج یدالله احمدی به‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و با حضور مدیران و مداحان این شهرستان ساعت 10 صبح روز دوشنبه، 21 مهرماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ الیگودرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha