تعلیم جامعه مستلزم تهذیب نفس است
کد خبر: 3927747
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲

تعلیم جامعه مستلزم تهذیب نفس است

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به نقش ویژه ائمه جمعه در جامعه گفت: امام جمعه‌ای موفق است که جامعه را تعلیم دهد و تعلیم جامعه مستلزم تهذیب نفس است.

همه تحرکات دشمن در فضای مجازی و مرزهای استان با دقت رصد می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، امروز 14مهرماه در جمع امامان جمعه استان خطاب به ائمه جمعه اظهار کرد: شما در سنگر نماز جمعه موفق به تربیت انسان‌ها شدید و این نسل را در میدان نظام انقلاب حفظ کردید، اگرچه در جنگ اقتصادی دشمن نیاز به تلاش بیشتری داریم.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: به لحاظ امنیتی استان در شرایط خوب و پایدار است و تسلط کاملی بر فضای امنیتی استان و به ویژه مرزها وجود دارد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: فشارهای ترکیبی آمریکا برای به زانو در آوردن نظام و ملت سرافراز ایران بیشتر از آنکه برای آنها دستاوردی داشته باشد، باعث فرصت‌سازی به نفع انقلاب و کشور شده است.

مشاور وزیر اطلاعات ضمن اشاره به تلاش آمریکا برای القای آینده‌ای پرچالش برای مردم ایران، بر توانمندی کشور برای عبور از چالش‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: وضعیت به هم ریخته داخلی در آمریکا حکایت از ناتوانی کاخ سفید برای به بن‌بست کشیدن انقلاب اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام
captcha