امام جمعه جدید دلفان معرفی شد
کد خبر: 3926649
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

امام جمعه جدید دلفان معرفی شد

طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان حجت‌الاسلام خانی به‌عنوان امام جمعه جدید دلفان معرفی و منصوب شد.

امام جمعه جدید دلفان معرفی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز پنج‌شنبه، دهم مهر مراسم معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین خانی، امام جمعه جدید دلفان و تکریم از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام والمسلمین جمیاری، امام جمعه سابق دلفان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان دلفان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در جریان سفر یک‌روزه خود به دلفان ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان با خانواده شهید حقی دیدار کرد و گفت: توفیقی است که ائمه جمعه در شروع و پایان ماموریت خود در محفل و منزل نورانی شهدا حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان این‌که خانواده شهدا برای ما چشم و چراغ هستند و مسیر را به ما نشان می‌دهند، افزود: اگر ایران اسلامی یک پیکر باشد خانواده شهدا چشم این پیکر هستند و انسان بدون چشم با مشکل مواجه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که اجر همسران شهدا که پس از شهید متحمل رنج و زحمت فراوانی می‌شوند کمتر از شهدا نیست، اضافه کرد: رزم دلاورمردان دلفان در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) زبانزد همه لشکرهایی است که در نبرد با نظام سلطه بودند .

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: موفقیت‌هایی که امروز در زمینه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی نصیب کشور شده است در سایه رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا است .

وی تصریح کرد: همه ما نیازمند دعای خانواده شهدا هستیم و از امروز حجت‌الاسلام والمسلمین خانی به‌عنوان امام جمعه جدید دلفان برای ارتقا فرهنگی، توسعه اقتصادی شهرستان در خدمت خانواده شهدا و مردم شهرستان دلفان است.

 
 
انتهای پیام
captcha