دفاع مقدس؛ زمینه‌ساز تزلزل نظام سلطه در جهان
کد خبر: 3925105
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

دفاع مقدس؛ زمینه‌ساز تزلزل نظام سلطه در جهان

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بعد از پیروزی در یک جنگ هشت ساله، عرصه‌های جدیدی بر روی دیدگان ملت ایران باز شد و همین نگاه هم در برخی از کشورهای جهان مشاهده شد و این خود زمینه‌ساز تزلزل نظام سلطه در جهان شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدموسی محمودی، مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار امروز، سوم مهرماه در جمع طلاب بسیجی مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار کرد: عدم مشروعیت حضور آمریکا در منطقه و نامشروع بودن رژیم صهیونیستی از سوی ایران از پیامدهای پیروزی در دوران دفاع مقدس را دارد و این امر نشان از قدرت سیاسی و نظامی ایران است.

وی افزود: بعد از پیروزی در یک جنگ هشت ساله، عرصه‌های جدیدی بر روی دیدگان ملت ایران باز شد و همین نگاه هم در برخی از کشورهای جهان مشاهده شد و این خود زمینه‌ساز تزلزل نظام سلطه در جهان شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار بیان کرد: تاریخ این انقلاب سرشار از افتخارات بسیار زیادی است و همین امر باعث تشدید دشمنی‌های استکبار جهانی علیه کشور ما شده است.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی‌های ابرقدرت‌ها برای جهانیان به یک اسوه تبدیل شده است، اعلام کرد: ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه اخیر به دنیا نشان دادند که می‌توان با اراده در مقابل دشمنان و زورگویان استوار ایستاد.

حجت‌الاسلام محمودی عنوان کرد: یکی از حقایق جنگ تحمیلی این بود که عامل و آمر آغاز این جنگ صدام نبود، بلکه اربابان وی بودند که او را جلو انداختند تا شاید بتوانند این انقلاب نوپا را ساقط کنند.

وی ادامه داد: تاریخ بارها تکرار می‌شود و این ویژگی تاریخ است، تاریخ نشان داده که مسیر نادرست، ظلم، تجاوز وتعدی هیچگاه ماندگار نیست و بی‌شک آمریکایی‌ها روزی به سرنوشت صدام خواهند رسید.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: امروز به عینه جهانیان می‌بینند که هیمنه جهان غرب که به آن می‌بالید با آن همه ادعا چگونه به لرزه درآمده است و شعارهای دروغینش دیگر خریداری ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ اراده‌ها و روایت‌ها به عرصه آمده است، یادآور شد: اکنون حرف باید جای خود را به عمل بدهد تا با اراده‌ها بمانند و مدعیان دروغین صحنه را ترک کنند.

انتهای پیام
captcha