زنگ مقاومت در مدارس استان اردبیل طنین‌انداز شد
کد خبر: 3924975
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

زنگ مقاومت در مدارس استان اردبیل طنین‌انداز شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، زنگ «مقاومت، ایثار و پیروزی» در مدارس استان اردبیل طنین‌انداز شد.

زنگ مقاومت در مدارس استان اردبیل طنین انداز شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، دوم مهرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس زنگ «مقاومت، ایثار و پیروزی» در مدارس استان اردبیل طنین انداز شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، تصریح کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان با دوران دفاع مقدس و تکریم از ایثارگری و از جان گذشتگی آن دوران است.
وی افزود: دفاع مقدس دوران تجلی عزت، بصیرت و مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر زورگویی دشمنان اسلام و انقلاب بود که با افتخار آفرینی شهدا و رزمندگان این توطئه‌ها خنثی شد.
ناصری خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از ویژه برنامه‌های حضوری دانش آموزان در خصوص دفاع مقدس لغو شده است، اما تلاش خواهیم کرد تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی از طریق فضای مجازی این کمبود‌های رفع شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، تأکید کرد: خاطره گویی و بیان حقایق جنگ می‌تواند ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس را برای جوانان روشن و کینه خصمانه دشمنان و استکبار را نسبت به انقلاب آشکار سازد.

انتهای پیام
captcha