ارائه محتواهای هنری دفاع مقدس در نمایشگاه «اقتدار ۴۰» بیرجند
کد خبر: 3924786
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

 ارائه محتواهای هنری دفاع مقدس در نمایشگاه «اقتدار ۴۰» بیرجند

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی از برپایی نمایشگاه «اقتدار ۴۰» در بیرجند به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

 ارائه محتواهای هنری دفاع مقدس در نمایشگاه «اقتدار ۴۰» بیرجندمجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این نمایشگاه با محتوای توانمندی‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند گشایش یافت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۳۱ شهریور تا 7 مهرماه از ساعت 16 الی 20 در حسینیه جماران بیرجند پذیرای علاقه‌‍مندان است، تصریح کرد: در این نمایشگاه محتواهای تولید شده حوزه هنری با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به دیگر برنامه‌ها در این هفته، بیان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری با همکاری دفاتر مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی جنوبی برنامه ریزی شده است.

کریمیان یادآور شد: برگزاری شب خاطره دفاع مقدس با حضور رزمندگان، برگزاری شب شعر، تولید نماهنگ اثر تجسمی، تولید نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، اکران فیلم دفاع مقدس به صورت زنده، تهیه کلیپ معرفی شهدا، تولید دو نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه  100 اثر تجسمی با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه‌های حوزه هنری خراسان جنوبی برای هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha