رزمایش «کمک‌های مؤمنانه» جایگزین رژه روز ارتش می‎شود
کد خبر: 3923350
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

رزمایش «کمک‌های مؤمنانه» جایگزین رژه روز ارتش می‎شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان گفت: امسال باتوجه به شرایط پیش‌آمده در جامعه رژه اقتدار نیروهای مسلح مثل سال‌های قبل برگزار نمی‌شود و رزمایش «کمک‌های مؤمنانه» با هدف کمک به هم استانی‌های در لرستان برگزار می‌شود.

رزمایش «کمک‌های مؤمنانه» جایگزین رژه روز ارتش می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، مراد خوش‌کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 54 پیاده لرستان در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس که سه‎شنبه، 25 شهریورماه با موضوع برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان رشید ایران اسلامی در لشکر 84 پیاده لرستان برگزار شد، اظهارکرد: 31 شهریور آغازگر و بیانگر یاد و خاطره ملت رشید ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران، تازه به پیروزی رسیده بود و استکبار جهانی که می‌دیدند تمام منافع آن‌ها به خطر افتاده است به‌دنبال راهی بودند که با این انقلاب نوپا مبارزه کرده و بر این اساس با طراحی نقشه‌های پیچیده جنگ هشت‌ساله را بر ما تحمیل کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان اضافه کرد: جنگ در شرایطی بر ما تحمیل شد که ما در وضعیت مطلوبی نبودیم و تمام ابرقدرت‌های جهان حامی صدام و رژیم بعث عراق بودند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دست در دست هم باعث شدند با اتکاء بر خداوند و ایثار و شجاعت با وجود مشکلات داخلی و کمبودهایی که در آن زمان در کشور وجود داشت بر دشمن خوار و ذلیل که از حمایت‌های مادی و نظامی بیشتر کشورهای غربی برخوردار بود به پیروزی دست پیدا کند و سندی افتخارآمیز در دفتر تاریخ انقلاب را رقم بزنند.

خوش‌کنار اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط پیش‌آمده در جامعه رژه اقتدار نیروهای مسلح مثل سال‌های قبل برگزار نمی‌شود و طرح کمک‌های مؤمنانه با هدف کمک به هم‌استانی‌ها در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha