فعالیت 300 گروه جهادی مقابله با کرونا در کوهدشت
کد خبر: 3920891
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

فعالیت 300 گروه جهادی مقابله با کرونا در کوهدشت

مسئول بسیج سازندگی کوهدشت با اشاره به فعالیت 300 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در کوهدشت، گفت: در حال حاضر گروه‌های جهادی این شهرستان در بخش‌هایی مانند ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند.

فعالیت 300 گروه جهادی مقابله با کرونا در کوهدشتمحمدکاظم رستمی، مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوهدشت، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: در دهه اول ماه محرم‌الحرام پنج هزار پرس غذای گرم با همکاری کمیته‌ امداد و یکی ‌از مؤسسات خیریه بین مناطق محروم این شهرستان توزیع شده‌ است.

وی با بیان این‌که امسال با وجود شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم که تهیه و توزیع غذای گرم با رعایت بیشتر پُروتکل‌های بهداشتی انجام شود، افزود: چهار هزار پرس غذای گرم با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و هم‌چنین یک‌هزار پرس توسط حوزه مقاومت بسیج علی‌ابن‌ابیطالب(ع) کوهنانی بین نیازمندان توزیع شده‌ است.

رستمی با اشاره به فرارسیدن ماه مهر در شرایط کرونایی، عنوان کرد: گندزدایی و ضدعفونی مدارس سطح شهر کوهدشت از یازدهم شهریورماه شروع شده‌ و تا پایان این ماه تمام مدارس توسط گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش‌آموزی و حوزه‌های مقاومت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی کوهدشت با اشاره به فعالیت 300 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در کوهدشت، بیان کرد: در حال حاضر گروه‌های جهادی این شهرستان در بخش‌هایی مانند ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی در مناطق محروم  فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوهدشت، گفت: یازده گروه جهادی چهار نفره برای مقابله با آتش‌سوزی اراضی ملی در اختیار اداره منابع‌ طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گذاشته شده‌ است.

انتهای پیام
captcha