افتتاح اولین مسکن مددجویی با مشارکت یگان ویژه چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3920684
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

افتتاح اولین مسکن مددجویی با مشارکت یگان ویژه چهارمحال‌وبختیاری

اولین مسکن مددجویی از محل تأمین اعتبار کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت نیروی انسانی یگان ویژه با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز ۱۳ شهریورماه، در دومین روز سفر خود به چهارمحال‌وبختیاری در آیین افتتاح مسکن مددجویی در روستای سورک که از محل تأمین اعتبار کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت نیروی انسانی یگان ویژه ساخته شده است، اظهار کرد: این طرح که با ورود یگان ویژه به حوزه اجتماعی و نرم‌افزاری عملیاتی شده است، یک کار ابتکاری به‌شمار می‌رود که می‌تواند به عنوان الگو در سراسر کشور اجرایی شود و سبب مردمی شدن امدادرسانی شود.

وی ادامه داد: این منزل مسکونی توسط یگان ویژه و حتی ورود درجه‌داران و کادر در امر ساخت و ساز تکمیل و در دهه کرامت تحویل خانواده‌ای شد که چند سال پیش سرپرست خود را از دست داده است.

بختیاری بیان کرد: ساخت دو مسکن با تامین اعتبار از سوی کمیته امداد و مشارکت یگان ویژه در دستور کار ساخت قرار دارد تا به افراد نیازمند بدون مسکن اختصاص یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ماموریت سخت‌افزاری و وظیفه حساس یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: ورود این یگان به حوزه اجتماعی که نرم‌‌افزاری است و تلفیق این دو بخش، قطعاً سبب اتفاقات مبارکی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha